Unutar manje stambene zgrade na najvećoj splitskoj gradskoj plaži Žnjan smješteno je devet samostalnih apartmanskih jedinica. Arhitekturu zgrade potpisuje ugledni hrvatski arhitekt Dinko Peračić dok je projekt interijera i okoliša nastao u bliskoj suradnji investitora i splitskog arhitektonskog studija Super ured.
U zgradi se nalaze tri apartmanske etaže od kojih se na svakoj nalaze po tri različita tipa stanova tj. apartmana različite veličine i orijentacije. Ispred zgrade, južno orijentiran, nalazi se prostrana parterna površina izvedena u drvenom deckingu s bazenom i pergolom za odmor na otvorenom. Južna je dio vrta, kao i sve lođe stanova, omeđena je staklenom ogradom kako bi se neometano uživalo u pogledu na more. Vrt uz ovaj zajednički otvoreni prostor kao i vrtove stanova u prizemlju upotpunjuju mirisi zelenila i mediteranskog bilja poput ružmarina, lavande, magnolija, jasmina, lovora, šipka, pitospore, glicinija, čempresa te stablo velike lipe.
Eol apartmani
Tlocrtni raspored apartmana utvrđen je prema standardu smještaja za pet zvjezdica sa walk-in kupaonicama u sklopu svake spavaće sobe i prostranim dnevnim boravcima. Jedinice su uređene na način da interijeri ispričaju jedinstvenu priču čije su ideje vodilje poslovična mediteranska opuštenost, prirodni materijali, mnogo sunca i naglašen pogled prema moru. Odabir boja i materijala stoga je rezultirao kolažem neutralnih tonova sastavljenim od bež zavjesa, tapeciranih elemenata pastelnih boja i drvenih detalja suvremenog izričaja i kvalitetne izrade od slavonskog hrasta. Uz materijale ističu se i zanimljiva interijerska rješenja poput poluotvorenog ormara u spavaćoj sobi ili karakterističnog namještaja u predsobljima.
Garderobni ormar u spavaćim sobama posebno je dizajniran na način da se ne naruši prozračni ambijent spavaće sobe uz minimalnu količinu zatvorenih dijelova ormara. Drveni korpusi nadopunjeni su vratnicama u sivim tonovima i lijepim detaljima poput ogledala u naglašenim bijelim okvirima i slobodnostojeće prečke koja je minimalistički oblikovana kao „display“ za odjeću. Zanimljivost ormara je u tome što je kapacitet istog pažljivo projektiran na način da se u njega pohrani upravo onoliko odjeće koja se može naći u putnoj torbi prosječne veličine.
Interijer soba nadopunjen je i uzglavljima koja su pažljivo osmišljena da bi se u njih postavio dodatan element indirektne rasvjete, ali i provele nužne električne instalacije uz izbjegavanje dodatnih građevinskih radova na zidovima. Uz uzglavlja su postavljeni jednostavni kreveti domaće proizvodnje i izvanredne kvalitete koji imaju mogućnost razdvajanja.
Iako je sav namještaj rađen po mjeri i specifično za navedenih devet apartmana, interesantan projektantski pristup naglašen je pri izradi komada namještaja u predsobljima, konzolnim toaletnim stolićima u sobama i prostranim počivaljkama postavljenim na lođama svakog stana pa je svaki spomenuti komad dorađen do razine da se gotovo može samostalno prodavati na tržištu.
Projektom rasvjete predviđeno je nekoliko razina osvjetljenja koje su važne kako bi se smanjenjem unutarnjeg svjetla mogao osigurati idealan ambijent za opuštanje i promatranje atraktivnih zalazaka sunca u kojima se s ovog mjesta može uživati tijekom cijele godine. Posebno mjesto među rasvjetnim tijelima zauzimaju blagovaonski lusteri i indirektna rasvjeta ugrađena u fino izrađenim uzglavljima spavaćih soba.
Izuzev atraktivnog pogleda prema moru boja je unesena u interijer preko pomno odabranih grafika izrađenih u suradnji sa južnoafričkom umjetnicom Fran Labuschagne koje su postavljene na više pozicija u svakom od devet apartmana.
Interijer je nastao sa željom da se bez podilaženja trendovima uredi lijep i topao prostor u kojem bismo i sami rado boravili prilikom posjeta bilo kojoj od poznatih mediteranskih destinacija.
Dizajn interijera: SUPER URED
Fotografije: Marko Mihaljević
Stilist: Hannah Vranko