Posljednjih nekoliko godina na snagu je stupio globalni trend lansiranja personaliziranih proizvoda, koji je doslovce pomeo staromodan način razmišljanja i u fokus stavio jedinstvenost svakog pojedinca. Uniformiranost i univerzalnost time polako odlaze u zaborav, a sama pomisao da kupujete unikatan komad, ili da ste upravo vi pripomogli u kreiranju istoga, najbolji je samoodrživ je koncept koji ovaj princip čini toliko privlačnim. Tu se posebice ističe beauty industrija, na čijoj se listi inovativnih brendova odnedavno našao još jedan. Keune Haircosmetics, jedan od najomiljenijih globalnih beauty brendova, uvijek je išao ukorak s trendovima, pa su tako osmislili i lansirali sjajnu novu liniju proizvoda za njegu kose, koja je ekskluzivno predstavljena jučer u poznatom zagrebačkom frizerskom salonu Davor Hair&Soul.
Nizozemski beauty mogul stvorio je novo, inovativno rješenje za njegu kose – Keune You – koncept koji sadrži 10 ciljanih eliksira koje frizeri mogu kombinirati na preko 100 načina, kako bi se stvorila sveobuhvatna rješenja za pojedinačne i jedinstvene potrebe svakog tipa kose, rješenja koja možete koristiti salonima i kod kuće. Prilikom istraživanja pri stvaranju proizvoda, osim spomenutog trenda personalizacije, Keune tim pronašao rješenje problema čak 81% žena. Keune You linija prilagođava se svakom pojedincu, stoga je svaka formula jedinstvena, prikladna i rađena upravo za vas, što je zapravo ono čemu svaka osoba i teži. Rezultat je kvalitetna njega kose i besprijekorno održavanje boja, a istodobno i osobni pristup i poboljšanje odnosa frizera sa svojim klijentima. Postupak je sljedeći: na temelju dijagnoze kose, moguće je odabrati između 6 eliksira za njegu boja i 4 eliksira za održavanja boje. Potom se oni dodaju bazi Keune Care šampona i / ili regeneratora – oba s istim sofisticiranim mirisom. Šamponi su bez sulfata i parabena. Svaki Care Elixir odlikuje se jedinstvenim tehnologijama za volumen, glatkoću, sjaj, hranjivost, kovrče i boju. Eliksiri za održavanje boja sadrže visoko koncentrirane pigmente za održavanje hladne plave, crvene, bakrene ili hladne smeđe kose. Eliksiri se mogu koristiti i u kombinaciji s Keune tretmanima, uključujući Bond Fusion, Miracle Elixir i Care maske.
Detaljan postupak jučer je pobliže objasnio poznati hrvatski hair stilist Davorin Purić, vlasnik salona Davor Hair&Soul, gdje je održano predstavljanje spomenute linije. Među prvima koji su imali priliku iz prve ruke vidjeti Keune You liniju, našla su se i neka poznata lica poput voditeljica Ive Šarić i Jelene Lešić, pjevačice Nele Đinđić, PR stručnjakinje Nene Nadarević, opernog pjevača Ronalda Brausa itd. Svi oni, kao i brojni drugi uzvanici, doma su otišli s personaliziranim Keune You paketom, koji se sastojao od šampona i regeneratora, koji su pak, nakon početnih konzultacija, upravo prema njihovim potrebama napravili hair stilisti iz salona Davor Hair&Soul. Domaćin predstavljanja svoju inspiraciju oduvijek je pronalazio u ženskoj ljepoti, radi čega je za svoj životni poziv odabrao posvetiti se njezi najženstvenije stavki svake žene, njezinoj kosi te se nakon dugogodišnje suradnje sa Keune Haircosmetics pokazao kao idealan ambasador njihove filozofije.
I to na obostrano zadovoljstvo, s obzirom da Davorin trenutno slovi kao jedan od najuspješnijih u struci. Inače, svoju edukaciju je, između ostalog, kovao na prestižnoj Keune Haircosmetics Akademiji u Amsterdamu, a u svojoj bogatoj karijeri može se pohvaliti radom u nekim od najprestižnijih svjetskih hair salona i fashion week-ova u Rimu i Londonu, ali i Dubaiju i Abu Dhabiju, gdje je kao regionalni brand menadžer jedne poznate kompanije sudjelovao u otvaranju ovog tipa salona na arapskome tržištu. U Emiratima je paralelno bio uključen i u pripreme raznih foto i video snimanja, aktivno involviran u razne javne nastupe, pripreme revija, provođenje edukacija, kreiranje trendova, razvoj proizvoda te rad u salonu. Na sreću brojnih Hrvatica, Davorin se odlučio za povratak u Hrvatsku, unatoč raznim ponudama i molbama koje su stizale sa svih strana i otvoriti vlastiti frizerski salon u samom centru Zagreba, u kojem je već spomenuto ekskluzivno predstavljena nova Keune linija proizvoda, simbolična suradnja s kompanijom koja je zaslužna za njegovu stručnost u branši.
Foto: Bojan Zibar