Nakon što su azijska beauty rutina i kozmetički proizvodi osvojili svijet, ove je jeseni došao red na nešto potpuno novo i možemo slobodno reći, pomalo neočekivano. Riječ je o G-beauty, odnosno njemačkoj beauty rutini koja je u posljednje vrijeme osvojila društvene mreže. Njemačka se ljepota orijentira na zdravlje i na održavanje cijelog tijela u ravnoteži i u optimalnom stanju, što uključuje i kožu. Beauty stručnjaci opisuju je kao potpuno jedinstvenu jer se beauty struka spaja s istraživanjima koja imaju znanstvenu pozadinu, što u konačnici rezultira najboljim od oba svijeta.
Stručnjaci dodaju kako su njemački beauty brendovi posvećeni uporabi visokokvalitetnih sastojaka, a pri proizvodnji imaju i strože propise kojih se treba pridržavati. Nadalje, pri biranju proizvoda kreću od lokalne proizvodnje i sastojaka koji su dostupni u njihovoj okolini pa su brojni sastojci iz formula upravo njemačkog porijekla. U stvaranju noviteta, ne drže se metode pokušaja i promašaja, nego koriste svoje iskustvo kako bi stvorili najučinkovitije formule za svoje klijente. Stručnjaci kažu kako se njemačka ljepota više vodi znanošću, a ne trendovima, a rezultat su svevremenski proizvodi čiji su rezultati trajni.
Naravno, to ne znači da u svoje formule neće uključiti neke nove sastojke, ali prije tog trebaju biti sigurni kako će sastojak dati vrhunske rezultate. U nastavku donosimo nekoliko proizvoda koji su najbolje predstavljaju filozofiju G-beauty rutine.
Foto: Instagram, Royal Fern, Cult Beauty, Net a Porter, Annemarie Börlind