Ako pripadate skupini koja jedva čeka isprobati beauty novitete ili volite čitati recenzije proizvoda koje namjeravate dodati u vlastitu beauty rutinu te dijelite strast prema divnim fotografijama i zanimljivim, a korisnim opisima proizvoda, vjerujemo kako vam nije promaknuo blog Pink Oblivion iza kojeg stoji 28-godišnja Ana Frol. Ana je Riječanka koja je spojila svoja dva interesa – online marketing i njegu kože, a rezultat toga je spomenuti blog. Studirala je marketing, a za njegu kože kaže da je njezina strast već više od 10 godina pa su joj beauty blogovi, kojih je u njezinim počecima bilo mnogo više, bili glavni izvor savjeta o njezi kože i kozmetičkim proizvodima.
Publika iz Hrvatske, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva…
Beauty blogovi posljednjih su se godina uglavnom preselili na Instagram, no klasična blog-forma mi je osobno mnogo draža jer nudi više informacija. Sve manji broj domaćih blogova s recenzijama me potaknuo da otvorim blog i podijelim svoja iskustva o proizvodima koje isprobavam, kaže Ana te dodaje da je recenzije mnogo jednostavnije pronaći na Googleu, nego u velikoj količini sadržaja na Instagramu pa se još uvijek nada da će blogovi vratiti svoju staru slavu.
Instagram je primarno vizualna platforma i nije pogodan za iscrpne recenzije pa uglavnom objavljujem kraće recenzije, a ponekad samo slike proizvoda ili nekoliko informacija o njima.
Na Instagramu piše na engleskom jeziku jer ga smatra odličnom platformom za informiranje o novim proizvodima i razmjenu iskustava s ljudima iz cijelog svijeta, dok na blogu piše na Hrvatskom:
To se očituje i na publiku pa na Instagram profilu većina pratitelja dolazi iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva, dok na blogu većinu publike čine posjetitelji iz Hrvatske.
Pitali smo Anu i gdje crpi inspiraciju:
Ponekad je to sam proizvod, a ponekad popularni hashtagovi poput #texturetuesday, kad se objavljuju zanimljive teksture kozmetičkih proizvoda. Kad su mi potrebne ideje i savjeti za fotografiranje, pretražujem Pinterest, a sve fotografiram sama mobitelom, a zatim uređujem u aplikaciji Lightroom. Smatram kako je dobro osvjetljenje najbitnije, a da je uređivanje to koje podigne fotografiju na novu razinu.
Volim isprobavati novitete na tržištu, osobito ako se radi o nekom zanimljivom sastojku, kao i proizvode oko kojih postoji veliki hype kako bih vidjela je li opravdan.
Proizvode koje testira Ana bira prvenstveno prema potrebama svoje kože pa u vlastitu rutinu postepeno uvodi nove proizvode te ih, prije recenzije, koristi minimalno mjesec dana. Kaže kako su recenzije dobro prihvaćene, a trudi se isprobavati proizvode i brendove koji bi mogli zanimati široku publiku.
Foto: Instagram (@pink_oblivion)