Još davne 1951. godine fotograf Henri Cartier-Bresson uhvatio je trenutak između Christiana Diora i Lucky, jednog od njegovih najdražih modela. Njihova je radost na fotografiji opipljiva, stvarna i iskrena, a upravo je taj užitak, odnosno joy postao potpis modne kuće Dior, lajtmotiv luksuznog brenda. Diorov parfemski kreator François Demachy stvorio je novu verziju Joya, a njegova je ideja bila stvoriti parfem sastavljen od raskošnih cvjetova koji su prodorni i blistavi poput vatrometa. Također, želja mu je bila naglasiti senzualnu stranu parfema te mu dati novo ruho – tako je nastao parfem koji spaja kremaste i drvene note, a u središtu se parfema nalazi vrtna ruža kojoj su pridružene note jasmina, ali i jedn novitet. Riječ je o Vaniliji Madagaskar koja cijeloj formuli pruža blagost i nježnu toplinu.
Dio parfema Joy je i cvjetni, živahan i očaravajuć Neroli, a cvjetnoj je mješavini pridodana glatka i kremasta sandalovima. Njezinom je uzgoju pridodana posebna pozornost jer je uzgajana na plantažama Šri Lanke pa posjeduje izvrsne kvalitete. Kad izađe iz “čahure”, prebacuje se na plantažu gdje je pod nadzorom pune dvije godine, a rezultat toga je izuzetna kvaliteta koja se divno stapa s cvjetnim notama. Sandalovina i Neroli zajedno naglašavaju ljepotu i temperament parfema, a na posljetku su dodane i drvenaste note. Zavodljivi mošus parfemu daje mekoću, a formuli je dodan i pačuli nastao postupkom destilacije. Svaka je nota pažljivo odabrana i dodana kako bi se postigla najbolja kvaliteta.
Foto: Dior