Kako je bilo na drugom Journal.hr Out of the Box eventu?

Kako je bilo na drugom Journal.hr
Out of the Box eventu?

Posljednji u nizu Journal.hr Out Of The Box event održan je sinoć u ugodnom ambijentu i atmosferi Hotela Canopy By Hilton Zagreb. Journal.hr Out Of The Box eventi zamišljeni su kao poslovno druženje na kojima se predstavljaju “out of the box” govornici, ideje te na kojemu se i povezuju ljudi iz poslovnog svijeta.

Ovog puta centralna ideja eventa jest pojam održivosti te smo ugostili čovjeka koji pojam živi, njeguje, proširuje i aktivno prakticira u svojem profesionalnom djelovanju – Thomasa Kolstera. Poznat kao pionir dobrog djelovanja u svijetu oglašavanja, čovjek je to s misijom koja postaje rastući pokret. Skovao je termin Goodvertising, zgodnu i na prvi pogled šarmantnu igru riječima, no koji iza sebe nosi iznimno opsežno polje komunikacije. Goodvertising je i naziv knjige koja istražuje dobro u komunikaciji i kako ga ostvariti zauvijek.

Thomas Kolster savjetuje mnoge klijente diljem svijeta, u svim industrijama; od IKEA-e, Ogilvyja, SOS-ovih dječjih sela do malih početnika. Kada situacija od njega to traži on svoje savjete pretvara u kampanje. A sve s predznakom Goodvertisinga. Upravo zbog njegovog djelovanja jedan od vodećih svjetskih medija Huffington Post prozvao ga je Inspirational Leader tj. inspirativnim vodičem.

Održivost je pojam koji je bitan ne samo kao zanimljiva ideja koju treba podupirati, već i kao način profesionalnog djelovanja i života i drugim većim kompanijama, upravo u onakvima u kojima Thomas Kolster uspješno provodi Goodvertising kampanje.

Industrija koja u percepciji javnosti nosi predznak najtvrđe i beskompromisne sigurno je ona duhanska. No, održivost kao poslovni postulat i jedna od krucijalnih elemenata poslovanja prepoznata je i kod najvećih kompanija. Održivost i duhanska industrija možda ne idu na prvu rame uz rame, no André Calantzopoulos, glavni izvršni direktor Phillip Morris International, ističe da itekako mogu, a i moraju biti održiva kompanija – Ali pod uvjetom da poduzimamo sve moguće korake kako bismo u potpunosti zamijenili cigarete boljim alternativama za punoljetne pušače koji bi inače nastavili pušiti, tako da rješavamo izazove u našem lancu vrijednosti i iskoristimo priliku za davanje dodane vrijednosti društvu.

Održivost čine mnoge stvari i mnogi detalji procesa. Neki od njih su reciklaža, briga o očuvanju te korištenju voda i okoliša. Tako je uspostavljena inicijativa za recikliranje korištenih IQOS uređaja; CIRCLE (Central Inspection and Recycling for Closed Loop Economy) reciklirajući vraćene uređaje prema najvišim industrijskim standardima. Tvornica u Brazilu dobila je 2018. godine certifikat organizacije Alliance for Water Stewardship  (ASW), dok je cilj kompanije da do 2025. sve tvornice budu certificirane prema AWS standardu. Bitno je istaknuti da je PMI već petu godinu za redom na vrhu CDP-ove liste za klimatske promjene za svoju sveobuhvatnu akciju smanjenja emisija stakleničkih plinova i ublažavanja klimatskih promjena te transparentnost izvješćivanja.

Činiti dobro u i kroz velike kompanije sada se čini više nego ikada bitnijim. Posebno nakon UN Global report izvješća. Upravljanje društvenim utjecajem, smanjenje utjecaja na okoliš te doprinos ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda ključni su trenuci ponašanja održivosti velikih kompanija, a kreativci i profesionalci poput Thomasa Kolstera samo doprinose u jačanju svijesti i boljoj provedbi tog cilja.

Ana Tkalac Verčič
Thomas Kolster
Dijana Najjar i Maja Ljubičić
Hrvoje Ratkić
Marina Pandurević
Maja Ljubičić i Anita Letica
Lana Bedeković Rosandić
Tea Barišić
Lana Rogošić Blagojević
Tea Maček
Martina Šimunović, Marko Petrović i Helena Radiček
Nikolina Iljaš
Tanja Rubčić
Tea Džaić, Dijana Najjar, Vedrana Šćiran i Ana Delić
Koraljka Bošnjak
Jelena Biluš
Ana Barać i Jasmina Oršolić

Foto: Dino Šertović

Učitati još
Zatvori