Kako mu piše i u samom opisu profila na Instagramu, Bodhi je najstylish pas na svijetu, a to potvrđuje i njegov feed u kojem je shiba-inu prava modna zvijezda. Ima osam godina, a na društvenim mrežama više od 367 tisuća pratitelja uživa u njegovim modnim vratolomijama. Njegovu manekensku stranu prepoznali su mnogi brendovi pa je Bodhi surađivao s brendovima poput Coacha i Salvatorea Ferragama, a bio je i model za popularan web shop Asos.
Bodhi kao zvijezda prestižnih svjetskih magazina
Za slavu i izvan psećeg svijeta zaslužni su njegovi vlasnici, Dave Fung i Yena Kim. Sve je počelo jednog dosadnog subotnjeg popodneva prije gotovo šest godina kad su ljubimca odlučili odjenuti u – odijelo! Čini se kako se Bodhi brzo snašao u ulozi modela pa je, poput pravog manekena, počeo “pozirati”. Vlasnici su fotografije podijelili na društvenim mrežama, a feedback publike bio je odličan! Bodhi se ubrzo našao na mjestu gdje mnogi modeli sanjaju cijele karijere, a je krasio stranice The New York Timesa, GQ magazina, Timea i brojnih drugih.
Davea i Yenu to je potaknulo da pokrenu blog Menswear Dog, a kažu kako su u početku mnogi mislili da samo fotošopiraju Bodhijevu glavu na ljudsko tijelo. Modni brendovi počeli su slati odjeću za Bodhija, a pratitelji su počeli kritizirati odjevne kombinacije i savjetovati kako stilizirati pojedini komad. Njujorčani Dave i Yena kažu kako su u tom trenutku znali da su uspjeli, a postavljali su si pitanje: “Jesmo li mi upravo postali agenti za pse-modele?”
Ima i svoju knjigu
Iako su oboje imali uspješne karijere – Dave je radio kao grafički dizajner, a Yena kao modna dizajnerica za Ralph Lauren, odlučili su napustiti svoje poslove i fokusirati se na Menswear Dog. Bodhijeva popularnost i uspjeh idu toliko daleko da danas ima svoju knjigu – Menswear Dog Presents the New Classics: Fresh Looks for the Modern Man, a opisu knjige stoji da će ovaj stylish shiba inu svakome pokazati kako se odjenuti poput muškarca.
Na naslovnici se, naravno, nalazi Bodhi u klasičnom izdanju, u baloneru i s kravatom, a takva je i tematika knjige: predstavljeni su svevremenski klasici koje svaki muškarac treba u ormaru i ideje za njihovo kombiniranje tijekom godine. Sve kombinacije, naravno, nosi Bodhi! Fotografije na Instagramu popraćene su šaljivim opisima, a Dave i Yena suradnju s Bodhijemopisali su kao suradnju s bilo kojim drugim modelom – nekad je dobre volje, katkad ima loš dan, no na kraju, zna se tko je šef. Bodhi, a tko drugi?
Foto: @mensweardog