BBDO Zagreb proglašena agencijom, Zagrebačka pivovara oglašivačem godine, a Grand Prix ide u ruke agencije Studio Sonda. Grand Prix osvojila je agencija Studio Sonda za projekt Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda u kategoriji dizajn (Craft). Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija BBDO Zagreb, dok je za oglašivača godine proglašena Zagrebačka pivovara.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade. Valja napomenuti kako su u novootvorenoj kategoriji Craft namijenjenoj dizajnerima, digitalcima i produkcijskim kućama ostvareni iznimni rezultati.
Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X u skupini Craft su:
- Hrvatski Telekom i agencija BBDO Zagreb za kampanju Doživi više u kategoriji Film
- Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Film za kampanju Ostajemo di smo
- Vinski podrum Buzet i agencija Studio Sonda u kategoriji Dizajn za kampanju Piquentum Sv. Vital 12/13/14 Kolekcija kroz koju govori priroda
U kategoriji Media Neutral dobitnici zlatne IdejaX nagrade su:
- Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Alkoholna pića za kampanju Ostajemo di smo
- Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Bezalkoholna pića za kampanju Pipi Osijek
- Savez izviđača Hrvatske i agencija Imago Ogilvy u kategoriji Društvene akcije za kampanju Boranka
- hr/CARNET i agencija Señor u kategoriji Društvene akcije za kampanju Veliki hrvatski naivci
Srebrnu nagradu u Craft skupini kategorija osvojili su:
U kategoriji Digital Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
- U kategoriji Film Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Dobro
- U kategoriji Dizajn CHR Eko-projekt i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Betonska knjiga
U Media Neutral skupini kategorija dobitnici srebrnih IdejaX nagrada su:
- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska te agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Hit s Višnjom
- U kategoriji Alkoholna pića Zagrebačka Pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Žuja za tate
- U kategoriji Bezalkoholna pića Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme Gradska knjižnica Poreč i agencija Studio Sonda za kampanju Vrati sebe u knjižnicu
Brončanu nagradu IdejaX u skupini Craft osvojili su:
- U kategoriji Film Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Rollover
- U kategoriji Dizajn Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy za kampanju Pipi razglednice
- U kategoriji Dizajn hr/CARNET i agencija Señor za kampanju Veliki hrvatski naivci
- U kategoriji Dizajn Mireldy i agencija Agency za kampanju Drap.Agency Rebranding
Dobitnici brončanih nagrada u skupini Media Neutral su:
- U kategoriji Alkoholna pića Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Korner
- U kategoriji Telekomunikacije Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za kampanju Grašak/Golać
- U kategoriji Telekomunikacije Iskon Internet i Señor za kampanju Nazovi Ninu
- U kategoriji Korporativne komunikacije Adris Grupa i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Testirani na izazove
Dok je BBDO Zagreb proglašen agencijom godine, među prvih pet agencija plasirali su se redom: Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda i Señor.
Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com
Photo: Igor Soban/PIXSELL