Kriteriji za odabir novog omiljenog parfema mogu biti šaroliki. Neke žene (ali i muškarci), pomno će proučiti njegov sastav, istražiti koje se mirisne note u njemu nalaze, na kojim pozicijama i u kojim koncentracijama. Neki će prvo posegnuti baš za onom mirisnom notom koja im je svojevrstan zaštitni znak i koja najbolje dočarava njihov stil ili osobnost. A onda će biti i onih koje će određenom parfemu privući njegova ambalaža i dizajnerski osmišljena bočica koja krije sve te primamljive mirise.
Parfemi u lijepim bočicama
Lijepe bočice parfema u pojedinačnim su slučajevima zaslužne za barem 50% privlačnosti određenog mirisa i upravo one mogu utjecati na njegov komercijalni uspjeh. Imati atraktivnu parfemsku bočicu na polici u kupaonici poseban je osjećaj koji unosi jednu dodatnu dimenziju u svakodnevnu beauty rutinu koju zaokružujemo upravo kapljicom parfem. U nastavku smo izdvojili nekoliko novih i ‘it’ parfema koji su nas na prvi pogled šarmirali upravo svojim bočicama i nema sumnje da će uljepšati proljetne beauty rituale većine žena. Ove bočice već intenzivno viđamo i na Instagram profilima trendseterica, što ni ne čudi, jer su vrlo fotogenične.
Foto: Instagram, John Lewis