Nova Converse kampanja nastavak je prethodne “Sve priče su istinite”, koja se bavi najluđim istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, a čija su glavna zvijezda – starke.
Ovog puta Converse slavi ženu, promovirajući snagu ljubavi i zajedništva. Nositeljice kampanje su snažne mlade žene: glumica i aktivistica Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorica samoobrane Qin Yunquan, nekonvencionalna glazbenica Naomi Preizler i tehnološka inovatorica Kasia Gola.
Širom svijeta, djevojke i žene i dalje se opisuju kao podređene ili inferiorne negdje i u uvredljivom smislu. Ova globalno goruća tema u posljednjih je nekoliko godina obuhvatila sve velike institucije – od Španjolskog do Oxfordovog rječnika, Cambridge-a i Dictionary.com-a – i skrenula veliku pažnju na definiciju riječi: žena i djevojka, i povezanih termina.
LOVE THE PROGRESS KOLEKCIJA
Inspirirani time, Converse dizajneri kreiraju kolekciju tenisica simbolično nazvanu Love the Progress, s ciljem skretanja pažnje na ovu temu, poticanja žena i djevojaka da podrže jedna drugu i pozivanja svih da se pridruže. Kolekciju tenisica karakterizira poseban dizajn u kombinaciji koraljnih boja i grafičkih printeva s jakim motivacijskim porukama ispisanim po vanjskom dijelu gumene potplate tenisica.
Model nositelj ove kampanje je Chuck 70 koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog vanjskog dijela, uloška koji amortizira pri hodanju i ojačanih šavova.
Kolekcija tenisica dolazi u tri boje; koraljno crvena, bež i crna, a od 19. veljače dostupna je u Converse dućanima u Zagrebu i Splitu.
Kampanja dostiže svoj vrhunac in-store događajem u petak 08. ožujka na Dan žena u Converse dućanu u Arena centru u Zagrebu od 18h. Converse poziva sve čitateljice da se pridruže događaju na kojem će biti prisutne poznate hrvatske influencerice, te da se priključe pokretu i daju svoj doprinos u redefiniranju što za njih znači biti žena.
Više o Converse kampanji i pokretu saznajte na ovom linku.
Foto: Converse