Moćne žene: Tanya Golesic

Moćne žene: Tanya Golesic

Prije nego što je preuzela dužnost predsjednice svjetski poznatog brenda Jimmy Choo za Ameriku i Kanadu, Tanya Golesic izgradila je profesionalnu karijeru u tvrtkama kao što je Canada Goose Inc. gdje je nadzirala prodaju na veliko na globalnoj razini, uključujući planiranje prodaje. Tanya, rođena u Kanadi, no podrijetlom Hrvatica, bila je na poziciji više potpredsjednice za globalnu prodaju i poslovno planiranje u Marc by Marc Jacobs, kao i na izvršnim pozicijama u Jones Grupi i Ralph Lauren Corp. Ona je jedna od najistaknutijih i najutjecajnijih ljudi u luksuznoj modnoj industriji i na čelu je Jimmyja Chooa od njegove dvadesete obljetnice u travnju 2016. godine, a sve s petnaestogodišnjom karijerom u svijetu vrhunskih brendova. Upravo će Jimmy Choo nagraditi najbolje dekoriran stol na sedmom po redu Festivalu ružičastih vina Pink Day Zagreb koji će se održati 30. ožujka u Muzeju Mimara u Zagrebu. Pink Day je manifestacija koja slavi ružičasta vina, pjenušce i šampanjce proizvođače i distributere hrvatskih rosé vina.

Tanya Golesic

Tanya Golesic, jedna od uvaženih gošći festivala Pink Day, je za vrijeme zimskih blagdana posjetila Zagreb, što je bila sjajna prilika za razgovor o modi, uspjehu, ali i promjenama u modnoj industriji…

Kako ste ušli u modu, kako sam shvatila, studirali ste politiku, a vaša stručnost je financiranje?

Studirala sam političke znanosti, i kad sam bila na sveučilištu, moja majka je bila u modnom poslu, tako da sam mnogo radila s njom, odrađivala buying… I jednog dana bile smo kod jednog kanadskog dizajnera, imala sam možda dvadeset i dvije godine, pomagala sam joj pri odabiru i kupnji komada te mi je dizajner napomenuo da sam jako dobra u tome što radim. Tjedan dana kasnije ponudili su mi posao, počela sam raditi za tog dizajnera, i tamo sam radila jedanaest godina.

Nakon toga, radila sam u Kanadi i molila sam, nakon tri godine boravka u Torontu, da se preselim u New York. Htjela sam nešto veće. Tako su me 2001. godine prebacili u svoj ured u New Yorku, gdje sam obnašala funkciju CCO-a za Canadian Goose SAD-u, i od tog trenutka se samo sve zakotrljalo…

Smatrate li da je vaš trenutni položaj u Jimmyju Choou vrhunac vaše karijere? Ili želite učiniti više?

Željela bih učiniti više. Volim svoj posao. Mislim da sada ima toliko prilika u Jimmy Choou, Michael Kors je prije godinu dana kupio Jimmyja Chooa, tako da sada imamo veliku grupu i uzbuđena sam kad vidim da postoje velike prilike u grupi. Mogla bih učiniti više, naučiti više… Rekla bih da je moja najveća greška to što nemam dovoljno strpljenja, tako da mi sve brzo dosadi, dosadno mi je ako ne učim, a volim učiti… voljela bih biti CEO velike tvrtke. To je moj cilj.

Jimmy Choo storytelling

Niste modna dizajnerica, niste kreativac u industriji, ali kao što vidim volite cipele, imate osjećaj za ukus, stil… Po vašem mišljenju, jesu li te stvari, moda, stil – važne?

Moda je jedan od najvećih poslova na svijetu, tako da mislim da za nekoga tko uživa u poslu i voli ga, to jest važno – ako modu gledate kao na cjelokupno poslovanje. Je li važno imati cipele od 500$? Ne. Hoće li to promijeniti nečiji život? Ne. Međutim, danas, osobito luksuzni posao, koji jest veliki posao, postoji toliko toga što se provodi kroz njega – dobro, a i loše. I mislim da je važno (barem meni) da vodite posao u koji vjerujete. Naša kreativna direktorica je žena, tako da u Jimmyju Choou postoji revolucija, sa svime što se događa u svijetu, sa ženama… Nalazimo se u ranim fazama priče koja govori “in her choos” ili “in my choos” kao buduće brend vježbe ili kampanje. Na primjer – Michelle Obama nosi naše cipele, Halle Berry osvojila je svog prvog Oscara svojim Choo’s … itd. Jake žene odlučuju nositi Jimmy Choo’s, pa ih koristimo kako bismo dalje osnažili žene i inspirirali ih.

Po defaultu toliko žena nose Jimmy Choo’s, ali ne samo cipele s potpeticom, već i tenisice… Žele se osjećati seksi, ali seksi više nije ono što smo nekada vjerovali, već je riječ o ženama danas – tko su one stvarno i što sve mogu postići? Tijekom posljednjih 20 godina imali smo toliko moćnih žena koje su nosile Jimmy Choo i mi prenosimo te priče, npr. o prvoj vozačici trkaćih automobila, na primjer… Vidjet ćete promjenu iza pripovijedanja o Jimmyju Choou.

Ženska snaga u poslu

Vi ste u poslu već dvadeset godina … osjećate li i vi promjenu u ovoj, recimo, muško dominantnoj industriji? Žene su kupci, to je takozvana ženska stvar, ali muškarci su dominantni u ovom poslu.

Još uvijek ima puno muškaraca. Stvari se mijenjaju, polako … Mislim da će potrajati neko vrijeme. Ima mnogo muških rukovoditelja. No, sada imamo kreativnu žensku izvršnu vlast, što je nevjerojatno, što ne rade mnoge modne tvrtke. Dakle, mislim da vidimo mnogo promjena, posebno u SAD-u, u bilo kojoj industriji. Žene su napokon dobile priliku da budu glavni, da budu šefice. Ali to će potrajati i neće se dogoditi preko noći. Što je nekako šokantno, jer smo u 2019. godini. Ispred nas je dug put. No, događa se.

Amerika Vs. Hrvatska

Ako ste ikada morali birati u kojoj zemlji možete živjeti i raditi, a također se i zabavljati – koja bi bila? Bi li to bila Amerika?

Ne, to bi bila Hrvatska. Uvijek. Moj san je uvijek bio živjeti u Hrvatskoj. Volim Zagreb zimi, more ljeti. Došla sam ovdje kao malo dijete i postoji ono nešto o Hrvatskoj, i to nešto je u srcu. Amerika je moj dom samo zato što je moja kći tamo rođena i živim tamo osamnaest godina. Odrasla sam u Kanadi, i volim Kanadu. No, ovdje je nešto posebno, iskreno ju volim, to je najljepša zemlja na svijetu.

 

Učitati još
Zatvori