Početak sljedeće godine obilježit će dugo najavljivano otvorenje najvećeg muzeja slatkiša koji će privući još više turista u svjetski centar kulture, mode i zabave, New York. Riječ je o mega projektu iza kojega stoji Sugar Factory.
Nema sumnje kako će ovo ubrzo postati mjesto nezaboravnih putovanja, višesatnog poziranja, dugih uzdaha oduševljenja jer svaki detalj ovog muzeja u sebi sadrži wow efekt. Kao što je to bilo u Muzeju sladoleda.
Slatkoća, ljepota, zabava, bezbrižnost, otkačene i infantilne maštarije ovdje postaju stvarnost. Sva silina razdraganosti i divljanje serotonima u svemir koju izazivaju muzeji sladoleda u New Yorku, San Franciscu i Los Angelesu, ovim muzejem slatkiša penju se na još višu razinu. Zato treba naglasiti kako će se ovaj ogromni kompleks, sav u znaku slastica, protezati na oko 3 000 kvadratnih metara, a bit će smješten na sjecištu 20th Streeta i Sixth Avenuea.
Ogromni bomboni, 15 tematskih soba…
Glavni cilj, misija i vizija ovog muzeja, jasno je slaviti slatkiše, poslastice i dobru zabavu. Ono što je posebno zanimljivo u ovoj priči je vijest da je ovo tek početak i da je u planu otvaranje još ovakvih mjesta, a prvi grad poslije New Yorka koji će biti još jedno središte “slatkomanije” je Los Angeles. Hoće li i kada neki europski grad otvoriti svoja vrata ovoj slasnoj ideji, još nije poznato.
Ono što je sada sigurno jest da nas samo nekoliko mjeseci dijeli od beskrajno zabavnog otvorenja Muzeja slatkiša i da sve što do sada znamo o ovom šarenom mjestu je toliko uzbudljivo. Dok pričamo o ovom muzeju kao da se osjeti miris šećerne vate u zraku i kao da se čuju koraci velikih i medenih gumenih bombona.
I upravo će jedan takav ogromni, šareni i mirišljavi bombon dočekati posjetitelje muzeja. Na ulazu će biti postavljena ogromna instalacija bombona, a za uživanje će biti na raspolaganju čak 15 tematskih soba. Treba li naglasiti kako će svatko od posjetitelja dobiti slatkiš samo za sebe. A što će još nuditi ovo mjesto i kako će izgledati, pratit ćemo na stranici.
Soba žele bombona
Soba žele bombona prostirat će se na nešto manje od 2000 kvadratnih metara, a bit će napunjena s 20 000 žele bombona.
Candy Cane Fashion Show
Ovdje će se održavati modne revije na čijoj pozornici mogu prošetati svi posjetitelji, a ne samo modeli kao na uobičajenim modnim revijama. Scenografija ovih modnih revija bit će sastavljena od ambalaže slatkiša, svuda će se nalaziti otkačeni rekviziti koji se mogu koristiti kao dio modnog performansa i presvući u omiljene verzije svoj slatkiša.
Candy café
U ovom najslađem kafiću na svijetu između 6 i 12 proizvođača slatkiša će pokazivati cijeli proces nastanka slatkiša, a u fokusu će biti bomboni i omiljeni gumeni medvjedići. Gosti kafića mogu sve gledati kroz staklo, ali se i pridružiti izradi poslastica. Također, ovo će se pretvoriti u malu tvornicu slatkiša iz koje će se oni distribuirati na prodajna mjesta po cijelom New Yorku. Kako slatko!
Najveći gumeni medvjedić na svijetu
Ne treba sumnjati da će upravo na ovom mjestu svoj dom pronaći najveći gumeni medvjedić na svijetu, a njegova će visina iznosi oko 8 metara.
Candy Unicorn
Bit će to najslađi unicorn na svijetu, a njegov rog bit će jedan veliki bombon. Već sada je jasno da je riječ o miljeniku Instagrama koji će preplaviti naš newsfeed.
Candy Memory Lane
Trenutno je u procesu konzultiranje s povjesničarima i poznavateljima razvoja slatkiša, prikupljaju se uzbudljive informacije o slatkišima i pronalaze se rješenja za najzabavnije dijeljenje tih informacija s posjetiteljima.
Tu će se moći saznati sve o razvoju industrije bombona od 1900. godine naovamo. U svakoj tematskoj sobi moći će se naučiti proces izrade pojedinog bombona, a moći će se kušati, ali i kupiti za ksanije bomboni koji su obilježili 60, 70 i 80 godine prošlog stoljeća.
Prva svjetska tržnica slatkiša
Na samom ulazu u muzej na 500 kvadratnih metara bit će smještena tržnica slatkiša na koju će svoje proizvode; bombone, krafne, kolače i sl. slati više od 20 najslavnijih svjetskih proizvođača slatkiša. No, osim ovih šarenih slatkiša, moći ćete kupiti i pribor za izradu slastica u čemu se možete okušati kod kuće.
Ljubitelji slatkiša iz cijelog svijeta ovim mjestom dobit će svoju novu omiljenu turističku destinaciju. Oni koji su manje entuzijastični, ali znatiželjni moći će sve pratiti putem društvenih mreža i tako zadovoljili svoju potrebu za slatkim. No, bili ljubitelji slatkiša ili ne, valja priznati kako je ovo mjesto odličan marketinški potez koji će tek dokazati svoju veličinu u vremenu koje je pred nama.
Tekst: Dijana Ljubanović
Foto: Instagram, Unsplash