Pripremite se za susret s #GenerationGO u najnovijoj Samsonite globalnoj kampanji koja predstavlja moderne svjetske putnice, uključujući Negin Mirsalehi.
Za realizaciju ovog specifičnog koncepta, Samsonite je pozvao moćne mlade žene sa stavom i prepoznatljivim stilom. Predvođene Negin Mirsalehi – jednom od najvećih influencerica na Instagramu i predsjednicom multimilijunske kompanije – ova ekipa mladih moćnica drži lekciju o snazi mladih poduzetnica. Zato, čitajte pažljivo!
Negin Mirsalehi za Samsonite
U središtu kampanje su 3 najpoželjnije Samsonite kolekcije koje odgovaraju svim potrebama suvremene žene: Cosmolite, Lite-Box i Neopulse. Sve one nose oznaku Made in Europe i bez obzira radi li se o jednostavnom izletu ili neplaniranoj avanturi, Samsonite im omogućuje da sigurno nose svoje dragocjenosti bez odricanja od vlastitog stila ili osobnosti.
Ikona Samsoniteovog putnog asortimana – kovčeg Cosmolite na tržištu je već desetu godinu, a putnici širom svijeta ga jednostavno obožavaju. Dovoljno je reći da se svake dvije minute u svijetu proda jedan Cosmolite kovčeg, koji ujedno spada u premium, najskuplje Samsonite kolekcije.
U kategoriji najprodavanijih artikala nalazi se i kolekcija Lite-Box koja oduševljava svojom lakoćom te Neopulse čiji upečatljiv i elegantan dizajn osvaja na prvu.
Samsonite kovčege možete kupiti samo u Maras trgovinama u Zagrebu, Rijeci, Zadru i Split te Maras web-shopu.
Foto: Samsonite