Jučer, 8.5.2018., u novootvorenom zagrebačkom Jazz & Cabaret klubu Kontesa organiziran je YSL party povodom lansiranja novog YSL muškog mirisa Y i predstavljanja lokalne kampanje s prijateljima branda.
Uz gosta voditelja Ivana Šarića, na eventu su bili prisutni i dva lica kampanje, Boris Štok (glazbenik) i Matko Huđ (poduzetnik, Instagrammer) koji su zajedno s prijateljima branda, Markom Šimunović (poznatim hrvatskim barberom), te Vidom Juračić (YouTuber) podijelili na panelu svoje priče o uspjehu, odvažnosti i hrabrosti slijediti svoj životni put i snove. Goran Jović (treće lice kampanje) nažalost nije mogao prisustvovati zbog poslovnih obveza i snimanja.
U ugodnoj i pozitivnoj atmosferi, gotovo 240 uzvanika iz svijeta medija, influencera i poslovnih klijenata, uživali su isprobati Y, muški fouger i djelo legendarnog Dominique Ropiona.
Novi miris kombinacija je drvenastih te toplih balzamičnih nota.
Uz gosta glazbenika Borisa Štoka koji je izveo svoj novi singl ‘Baby, Baby’ i podsjetio goste na svoje druge hitove, druženje je nastavljeno uz ritmove DJ-a Alda Morro.
Tko je sve slavio novi miris kuće Yves Saint Laurent, saznajte u nastavku.
Foto: PR