Nagrada Bernardo Bernardi za najbolji interijer u Hrvatskoj
Vedrana Ergić je arhitektica nagrađena prestižnom nagradom Bernardo Bernardi Udruženja arhitekata Hrvatske za najbolji interijer u Hrvatskoj. I upravo taj projekt – uređenje interijera sjedišta Adris grupe – dobio je pažnju i stranih medija. Vedrana Ergić kontinuirano potpisuje uređenje interijera grupe i u Rovinju i Zagrebu. Svojom specifičnom estetikom arhitektica ispituje fleksibilnost radnog prostora i redukciju forme, s preciznim korištenjem detalja. Njezin projekt dizajna interijera sjedišta kompanije u Zagrebu kulminacija je njihove intenzivne, dugogodišnje suradnje.
mix and match
Arhitektica radi imajući tehnologiju, dizajn arhitekture i pozornost na detaljie na umu u svrhu kreiranja cjelokupnog dizajna. Cjelokupni dizajn nastao je s dvije stvari na umu – funkcionalnost i mogućnost transformacije s jedne strane i dizajn prostornog iskustva s druge strane. Uređenje interijera i opremanje namještajem napravila je na principu mix and match. Svaki prostor opremljen je pažljivo izabranim kolekcijama od klasičnih ili kultnih modernih komada. Te komade arhitektica koristi ponekad na netipične načine – npr. lampe vise s neobičnih visina, dok namještaj dobiva nove uloge i namjene. Neki komadi su redizajnirani u suradnji s njihovim autorima i prenamijenjeni te prilagođeni upravo ovom prostoru.
Atrij koji postaje meditacijski vrt
Osmi kat zgrade donosi prekrasan pogled na grad i namijenjen je smještaju ureda predsjednika grupe i menadžmenta i najbližih suradnika. Ovdje se nalazi kombinacija korporativnog luksuza, udobnosti i pomalo teatralne atmosfere s luksuznim i industrijskim materijalima kao što su tamni čelik, Nero Sahara mramor, hrastov pod, bakrene cijevi i slično. Ovdje korporativno ne komunicira prestiž koristeći monumentalnost, već s kretanjem posjetitelja polagano se otkriva pažljivo orkestriran prostor ispunjen dramatskim detaljima. Jedan od njih je atrij koji u ovom slučaju postaje meditacijski vrt. Ovakvim pristupom interijeru i arhitekturi Vedrana Ergić stvara nestalnu prostornu perspektivu i otvara nove.
Foto: Romano Decker, Dejan Kutić