2008. godine, započela je priča o jednom od danas najuzbudljivijih modnih brendova u svijetu. Iza njega stoji slavna Victoria Beckham, pa s obzirom na njenu popularnost ni ne čudi veliki interes koji je u medijima do danas izazvala svaka nova kolekcija nekadašnje pjevačice i zvijezde benda Spice Girls. No, renomiranost svoje sada već ugledne modne kuće, Victoria je svakako ‘zaradila’ i modnim vizijama koje su njene klijentice iz sezone u sezonu spremno prihvaćale i činile dijelom svog svakodnevnog stila.
Čar kolekcija koje sada već redovito predstavlja na New York Fashion Weeku, satkana je u činjenici da Victoria Beckham nikada neće sugerirati nešto što i sama inače ne bi odjenula, pa su to uvijek vrlo nosive, elegantne i profinjene te naposljetku ženstvene stvari koje mnoge žene u nekom trenutku života požele u svojoj garderobi.
Osim toga, svi odjevni komadi i modni dodaci koje prezentira modnoj publici ne djeluju repetitivno, već iz kolekcije u kolekciju Victoria istražuje neke nove smjerove u kojima bi mogla razvijati svoj brend. Drugim riječima, ne boji se rizika i malih modnih eksperimenata, uz koje i dalje ostaje vjerna svojoj estetici. Svakom novom kolekcijom, otkrivamo neki novi element njena stila s kojim nas još nije upoznala i zato je modno putovanje s njom uvijek vrlo uzbudljivo.
Počeci brenda
Sve je, kao što smo i spomenuli na početku teksta, počelo 2008. godine, kada je Victoria Beckham u društvu nekoliko modnih medija održala vrlo diskretnu i intimnu prezentaciju svoje prve kolekcije. Ondje se našao i američki Vogue, koji je ostao vrlo ugodno iznenađen viđenim. Iako je do tog trenutka već lansirala vlastitu liniju traperica, sunčanih naočala i parfema, od Victorijina konkretnijeg bavljenja dizajnom nije se očekivalo mnogo.
Pa ipak, Vogue je tada, recenzirajući njenu ready-to-wear kolekciju od 15 koktel haljina prozvao uspjehom i zaključio kako će se ove haljine prodavati zbog vrlo pametnih i sofisticiranih krojeva, lako prilagodljivih svim oblicima ženskog tijela, a ne zbog njena poznatog imena. Odmah nakon predstavljanja, Victoria je dosta ozbiljno shvatila svoju ambasadorsku ulogu te se stalno fotografirala u svojim haljinama, ističući u intervjuima kako dizajnira stvari koje bi i sama voljela nositi.
Mnogo se spekuliralo o tome stoji li iza Victorijinih kolekcija zapravo dizajnerski tim poznatog dizajnera Rolanda Moureta, koji se proslavio upravo koktel haljinama koje besprijekorno prate liniju ženskog tijela. No, on je u ovom slučaju, kako je otkrio u jednom intervjuu, imao isključivo mentorsku ulogu. Kada je konkretnije ulazila u modni svijet, dao joj je svoje savjete, sugerirao neka imena kojima se može obratiti kada je slagala dizajnerski tim i mogućnost da ga nazove kada god će naići na prepreku.
Kako je brend postao glavna zvijezda modne scene?
Victoria nije stala samo na haljinama, već je svaka nova kolekcija postala sve elaboriranija, kompleksnija i cjelovitija, a istražujući vlastiti stil i pomičući njegove granice, istovremeno je na modnu scenu donosila neke nove ideje koje su rado prihvaćene od strane modne publike.
Vrlo intuitivna u dizajnerskom procesu, Victoria Beckham od svog je brenda napravila pravi mali modni imperij. Već 2011. godine pokrenula je svoj cijenom pristupačniji i nešto mlađoj publici orijentiran modni brend Victoria, Victoria Beckham, koji funkcionira paralelno uz njen primarni brend. Danas se njena odjeća i modni dodaci prodaju u više od 400 butika i robnih kuća u preko 50 zemalja svijeta, a proizvodnja se u slučaju njene primarne ready-to-wear kolekcija odvija u Velikoj Britaniji, dok se Victoria, Victoria Beckham kolekcija proizvodi u Europi.
Ono što je sigurno jest to da Victoria ne pristaje na kompromise kada je riječ o luksuznim materijalima, laskavim krojevima i vrhunskoj izradi svakog pojedinog komada. No, istovremeno, ne razvija se samo modno, već i komunikacijski i poslovno. 2013. pokrenut je njen web shop u sklopu kojeg je moguće dobiti i nešto intimniji uvid u Victorijin dizajnerski pristup.
Ekspanzija brenda
Samo godinu dana kasnije, Victoria je otvorila i prvi samostalni butik u Londonu, na adresi 36 Dover Street u Mayfairu, čiji moderan duh savršeno korespondira s kolekcijama koje se ondje mogu kupiti. Drugu trgovinu nakon toga je otvorila u Kini, u samom srcu Hong Konga, te stala uz bok mnogim drugim uspješnim modnim kućama koje doživljavaju poslovni procvat uslijed ekspanzije u Aziju.
Vrijedi spomenuti i još neke Victorijine projekte, poput suradnje s Targetom na kolekciji koja je izašla u travnju 2017., a tu je i super uspješna suradnja s brendom Estée Lauder na limitiranim make up kolekcijama koje su inspirirane njenim omiljenim svjetskim gradovima. Ova posljednja, za jesen 2017., može se kupiti i u Hrvatskoj, točnije u Zagrebu.
Trenutno se u trgovinama diljem svijeta mogu pronaći aktualne kolekcije Victorije Beckham za jesen/zimu 2017., a možda najbolja novost ona je da je dizajn poznate kreatorice od ove jeseni dostupan i u Hrvatskoj. U Zagrebu je prije dva tjedna po prvi puta predstavljena Victoria, Victoria Beckham kolekcija, i to ekskluzivno u Heraldi for women fashion storeu.
Ondje već sada možete pronaći najnovije komade iz Victoria, Victoria Beckham kolekcije, kao i prekrasne kožne torbe iz Victoria Beckham kolekcije. Ove sezone kolekcija Victoria, Victoria Beckham inspirirana je Victorijinim rodnim Londonom i njegovim urbanim životom, kao karakterističnom sivom maglovitom bojom, koja se očituje u slouchy krojevima, izdržljivoj odjeći u parkas obliku i oversized kaputima vođenim filozofijom udobnosti. Naglasak kolekcije je na čistoći linija, jednostavnosti krojeva i klasičnoj udobnoj silueti.
Victoria, Victoria Beckham komadi u Heraldi for women:
Kolekcijom torbi za ovu sezonu, Victoria Beckham naglašava ženstvenost koja se očituje u sofisticiranim modelima s praktičnim ručkama i posebnim dizajnom. Ove must have torbe svojim dizajnom asociraju na ručne kovčege ukrašene modernim metalnim pločicama. Izrađene su od luksuzne talijanske kože i dostupne u cross body varijanti s tankom gornjom ručkom ili varijanti malog kovčega. Serija torbi Vanity Box iz kolekcije jesen/zima 2017./2018. opremljena je tajnim prostorom za kozmetiku i ogledalom u unutarnjem pretincu koji će zasigurno oduševiti sve žene.
Victoria Beckham torbe u Heraldi for women:
Foto: Victoria Beckham, PR, Guliver/Getty Images