Početkom godine dizajnerica Diana Viljevac predstavila je novi vizualni identitet svog brenda koji se ogleda u najnovijim kampanjama.
Kampanja za novu cruise kolekciju tako idilično spaja vruće ljetne dane i nosive komade odjeće za svaki dan. Ovakav pristup vizualnim rješenjima uklapa se i u novu estetiku brenda koja je naišla na odličan feedback među njenim klijenticama.
Cruise kolekcija Diane Viljevac
“Cruise kolekcija nastavlja s čistim i prozračnim linijama. To je ready to wear linija koje je idealna za kombiniranje ljetnih dana i večeri. Nastavila sam rad sa traperom koji je ovog puta u obliku midi suknji s nedovršenim rubom.”
“Linije su romantične, ali sam s poderanim rubom htjela postići casual varijantu nosivu na košulje i ravne sandale. Osim suknji i košulja, u kolekciji su zastupljene haljine i kombinezoni u bijeloj boji te s prugicama u raznim bojama. Materijali su pamučni i viskozni što je idealno za ljeto koje je pred nama”. izjavila je Diana Viljevac.
Kolekcija ja dostupna u showroomu na adresi Šenoina 11, ili putem web shopa: www.dianaviljevac.com
Foto: Jakov Baričić
Model: Magdalena Gero (Colors model Management)
Frizura: Lidija Štokić (Hairvetica)
Šminka: Matea Paulus