Hrvatska je jedna od omiljenih svjetskih turističkih destinacija što potvrđuje i 15,5 milijuna turista koji su je posjetili u 2016. Upravo pred nadolazeću turističku sezonu postala je još zanimljivije odredište – pridružila se globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities kao Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia).
Globalna digitalna platforma Priceless Cities nudi jedinstvena i ekskluzivna iskustva korisnicima Mastercard kartica u ukupno 46 destinacija. Tako među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu brojnih svjetskih, a sad i hrvatskih odredišta. Osim turistima, iskustva su dostupna i domaćim stanovnicima, a mogućnosti koje nudi Priceless Croatia odnose se na gastronomske, kulturne i zabavne sadržaje koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi način.
„Naše studije ukazuju na promjenu sklonosti među potrošačima koji umjesto kupnje materijalnog teže otkrivanju autentičnih iskustava i doživljaja. Dakle, novac najradije koriste za doživljavanje svijeta. To je upravo ono na čemu počiva platforma Priceless Cities. Ona korisnicima Mastercard kartica nudi pristup tisućama jedinstvenih iskustava nedostupnih drugima. Oduševljeni smo što Priceless Cities pokrećemo u Hrvatskoj jer prirodne ljepote naše zemlje, bogata gastronomija i kulturna baština čine odličnu platformu za neprocjenjiva iskustva. To uostalom potvrđuje i stalni rast broja turista koji posjećuju Hrvatsku“, rekla je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju.
Priceless Croatia nudi uzbudljiva iskustva
Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu uživati u izletu u Modru i Zelenu špilju na otoku Biševu. Ručku u restoranu Palmižana Meneghello na Paklinskim otocima ili u privatnoj plovidbi Neretvom u tradicionalnim čamcima. Za gurmane su tu jedinstvena iskustva u prvom hrvatskom restoranu specijaliziranom za jela s tartufima Zigante u Istri te popularnom restoranu morskih delicija Foša u Zadru. Zadrani i njihovi gosti pak mogu zaviriti i u fascinantan svijet iluzije tijekom privatnog obilaska Muzeja iluzija s iluzionistom. Posjetitelji Dubrovnika grad mogu istražiti u sklopu jedinstvene ture. Za zaljubljenike u glazbu tu su ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu ili na koncertu na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku.
Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti.
„Ponosni smo što zajedno s našim partnerima građanima u Hrvatskoj, ali i inozemnim gostima koji su korisnici Mastercard kartica, možemo ponuditi jedinstvena iskustva i nezaboravne uspomene. Ulaskom u program Priceless Cities Hrvatska nastoji nagraditi potrošače za njihovu vjernost te i dalje poticati bezgotovinske transakcije. Istodobno, u suradnji s trgovcima nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu. Time potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.
Za više informacija posjetite www.priceless.com/croatia.