Na festivalu Dani komunikacija, koji su u Rovinj ove godine privukli rekordan broj od 2200 posjetitelja iz zemlje i regije, dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najbolje učinkovite i digitalne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini.
Za Effie, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje, konkurirao je sveukupno 51 projekt, što je porast od preko 40% u usporedbi s prošlom godinom. Grand Prix i zlatnu nagradu Croatia Effie osvojila je osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann i agencija Degordian za kampanju „Počeši s razlogom“. Zagrebačka je pivovara osvojila i zlatni Effie za kampanju „Naša mjesta su zakon“ s primarnom agencijom BBDO, medijskom agencijom Universal McCann i agencijom Degordian. Zlatni Effie stigao je i u ruke Iskon Interneta s primarnom agencijom Señor i medijskom agencijom Mediacom za kampanju „I bogati plaču“.
Srebrom su nagrađene kampanja “Donesi mi Domaćicu“ tvrtke Kraš, primarne i medijske agencije Real grupe i JoomBoos Videostar izdavačke kuće 24 sata, agencije Projektil i reklamne agencije Imago.
Kampanje koje su ove godine odnijele broncu bile su „Rollover“ Hrvatskog Telekoma, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanje „Osvoji Fiću u kafiću“ Atlantic grupe, primarne agencije Fahrenheit i medijske agencije Atlantic media, „Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU“ Zagrebačke banke i primarne agencije Real grupa i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, „Božićna kampanja:Bijeg“ tvrtke Tele2, primarne agencije Imago i medijske agencije Media Polis, „Shake&Take tvrtke Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann, „Tvoje grlo je tvoja snaga“ Krka-farme, primarne agencije Imago i medijske agencije Mediacom Central Europe Zagreb, „Signal White Now Glossy Chic“ tvrtke Unilever Hrvatska te primarne i medijske agencije Mindshare.
Na temelju slogana „Ideje koje djeluju“, nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama na temelju kriterija učinkovitosti, tj. na temelju uspješnog povrata sredstava uloženih u marketinške kampanje.
Nagradu MIXX „Best in show“ koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Digitalist za kampanju Potraži spas u H1 za klijenta H1 Telekom. MIXX nagrade su dodijeljene i u kategoriji Brand awareness kampanja – „Out Of Office Awards 2016“ agencija BBDO Zagreb i Grayling za Hrvatsku turističku zajednicu.