Novi izgled omiljenog Pipi soka

Novi izgled omiljenog Pipi soka

Pipi sok

Dalmacijavino, poznati proizvođač kultnog soka Pipi, predstavio je novi izgled svih svojih proizvoda. Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže ‘Pomalo…’ osmišljene su i dizajnirane nove etikete za sva pića iz portfolia tvrtke, pa tako i za omiljeno piće svačije mladosti – Pipi.

Dizajn nove etikete za Pipi, jedno od najpoznatijih pića prošlih vremena, zadržao je prepoznatljivi retro stil, istovremeno se pozicionirajući kao moderno piće za nove generacije. U centru nove etikete je lik Pipi djevojke koja je i dalje jednako vesela i zaigrana. Kao rezultat, Pipi zadržava duh zlatnih vremena i na suvremen način odražava šarm dalmatinske bezbrižnosti.

„Novim dizajnom željeli smo prikazati da je uživanje u ljetu, suncu, moru i društvu ono što Pipi i danas čini drugačijim i posebnim. Jednostavno rečeno, Pipi je retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti“, izjavio je Damir Ciglar, direktor reklamne agencije Imago, dodavši kako će Pipi biti specifičan i po tome što će se do ljeta na tržištu pojaviti nekoliko varijanti etikete, a svaka će svojom ilustracijom u pozadini pratiti priču o Pipi.

pipi slider

Ilustraciju za novu Pipi napravio je Mads Berg, jedan od najboljih svjetskih ilustratora, poznat po art deco stilu i vintage grafikama. Stil Madsa Berga karakteriziraju moderan, bezvremenski izgled, elegantna jednostavnost i koncizna narativna poruka. Specijaliziran je za ilustraciju postera, brandova, ključnih vizuala, naslovnica i murala. Mads Berg radi kao ilustrator i dizajner već više od 15 godina, a do sada je surađivao s brojnim multinacionalnim kompanijama, među kojima su Coca Cola, Orangina, Carlsberg, Lego, Virgin Voyages, Monocle i Wired.

Učitati još
Zatvori