Već smo pisali o domaćim kozmetičkim brendovima i proizvodima koji ne testiraju na životinjama, a sve popularniju temu korištenja kozmetike koja je nastala na najhumaniji mogući način te je najčešće i najzdravija za naš organizam ovim putem proširujemo i s paletom veganske i ‘cruelty free’ dekorativne kozmetike.
Kao i kod preparativne kozmetike, i ona dekorativna donosi brendove koji se upravo ovako deklariraju te s ponudom uopće ne zaostaju za onom ‘mainstream’ brendova koje najčešće možemo naći u svakoj drogeriji ili parfumeriji.
Za neke smo brendove već znali da su upravo takvi, kao što su Dr. Hauschka, Weleda ili Lush, no neki, nama nadohvat ruke, su također ‘cruelty free’ i veganski, a da sami to ne znamo. Drugi put kada ćete ići u kupovinu u svoju najbližu drogeriju ili parfumeriju po najnovija sjenila, maskaru ili ruž, obratite pozornost na dostupnost ovih brendova te razmislite o humanijoj kupnji.
Brend Alva donosi dekorativnu liniju Coleur s kolekcijama Liquid Edition i Green Equinox koje nude mješavinu uzbudljivih boja kakvu biste očekivali od suvremene vodeće kozmetičke marke, ali stvarna inovacija je u sastojcima, za neke od kojih se zna da imaju pozitivan učinak na imunitet i borbu protiv starenja. Postignite efekt blistavih očiju s divnim bojama ili prigušenijim tonovima, istaknite usne ruževima koji vlaže usne, sjajilima i melemima, naglasite kožu toplim, prirodnim tonovima i inovativnim sastojcima ili upotrijebite svoju maštu i kreativnost s hvaljenom i inovativnom mineralnom šminkom u prahu kolekcije Green Equinox.
Možda najdostupniji brend je svakako Alverde, jer je u stalnoj ponudi u dm prodavaonicama, a cijenom je izuzetno povoljan. Alverde je 100% prirodna kozmetika bez sintetičkih mirisa, bojila i konzervansa. Alverde djeluje i ekološki tako da se jako pazi na razgradivu ambalažu te na isto tako razgradive i biljne sastojke. Također zadnjih godina proširuju svoju paletu proizvoda te sada ravnopravno pariraju s nekim od najjačih brendova prirodne kozmetike. Iako im velika većina proizvoda nosi oznaku ‘vegan’ ipak imaju neke sa sastojkom pčelinjeg voska što ih automatski ne svrstava u 100% veganski brend. No, ne brinite, velika većina njihovih proizvoda nosi taj poželjan znak, tako da ćete sigurno naći ‘onaj svoj’ Alverde make up proizvod.
Sljedeći dostupan brend je Catrice. S velikim izborom boja u modernim kao i klasičnim nijansama brend donosi proizvode od visokokvalitetnih sastojaka, luksuznih tekstura i inovativnih formula. Također svake godine ažuriraju svojih 14 limitiranih kolekcija s najnovijim trendovima u šminkanju i to inspirirani izgledima s glavnih modnih revija aktualnih tjedana mode.
Iako svi ovi do sada navedeni brendovi ili nose ‘vegan’ oznaku ili oznaku ‘not tested on animals’ brend essence filozofiju humane kozmetike ističe odmah na svojim službenim stranicama, čak s upitnikom najčešćih pitanja gdje objašnjavaju politiku korištenja takvih proizvoda u Europi i svijetu. Obzirom da je ciljana publika ovog brenda mlađe generacije, iznimno nam je drago vidjeti da direktno sudjeluju i u edukaciji o humanom načinu života prema životinjama.
Vegansko iznenađenje među kupcima, brend je Illamasqua koji donosi humane proizvode vrhunskog make upa! Illamasquini proizvodi zapanjujućih su boja te svojim kampanjama potiču na istraživanje korištenja maštovitijeg make upa, tzv. ‘šminke noći’, a istovremeno proizvoda visoke kvalitete koji, osim što je drugačiji i izaziva ustaljene trendove, jest i ‘cruelty free’ proizvod.
Foto: Imaxtree, Facebook