Značajne vijesti za visoku modu: Prada kupuje Versace
Značajne vijesti za visoku modu: Prada kupuje Versace

Značajne vijesti za visoku modu:
Prada kupuje Versace

Velike vijesti dolaze nam iz svijeta visoke mode. Talijanski modni div, Prada Group objavio je kako službeno kupuje legendarni brend Versace od američkog Caprija za 1,25 milijardi eura. Ovim potezom Versace se vraća pod talijansko vlasništvo, nakon što ga je Capri preuzeo 2019. godine za 2,1 milijardu dolara. Transakcija je podložna regulatornim odobrenjima i očekuje se da će biti finalizirana u drugoj polovici 2025. godine. Evo što sve znamo.

Patrizio Bertelli, predsjednik i izvršni direktor Prada Group, izjavio je: Oduševljeni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu Versaceu u Prada Group i započeti novo poglavlje za brend s kojim dijelimo snažnu predanost kreativnosti, izradi i naslijeđu.

Promjene u Versaceu

Ova vijest dolazi nakon što je Capri Holdings odlučio prodati Versace uslijed neuspjelog spajanja s Tapestryjem, vlasnikom brendova poput Coach i Kate Spade, koje je blokirala američka Federalna trgovinska komisija. Capri se sada fokusira na svoj najveći brend, Michael Kors, dok još uvijek traži kupca za Jimmy Choo. Uz promjenu vlasništva, Versace prolazi kroz značajne promjene u vodstvu. Donatella Versace, koja je gotovo tri desetljeća bila na čelu kreativnog odjela, preuzima novu ulogu glavne ambasadorice brenda. Na mjesto kreativnog direktora dolazi Dario Vitale, bivši dizajner iz Miu Miu, što je prvi put da ovu poziciju drži netko izvan obitelji Versace.

Pradina kupnja Versacea mogla bi revitalizirati ovaj brend koji se u zadnje vrijeme suočava s padom prihoda. Prada planira ojačati globalnu poziciju Versacea kroz osvježenu kreativnu viziju i širenje na širu luksuznu publiku. Analitičari ističu važnost redefiniranja identiteta brenda u tržištu koje sve više naginje suptilnom luksuzu.

Ova akvizicija predstavlja strateški potez za Pradu u jačanju portfelja brendova, dok Capri nastavlja s restrukturiranjem svog poslovanja. Povratak Versacea pod talijansko vlasništvo također odražava širi trend očuvanja i jačanja obiteljskih brendova unutar Italije, suprotstavljajući se trendu stranih akvizicija.

No, važnost ove kupnje nadilazi same brojke. Ovim potezom Prada i Versace, dva ikonička talijanska brenda s potpuno različitim estetikama, udružuju snage. S jedne strane imamo minimalističku sofisticiranost, s druge maksimalizam, seksipil i prepoznatljivi barok. Upravo ta kombinacija može rezultirati izuzetno moćnim luksuznim konglomeratom koji Italiju ponovno stavlja u središte modne karte.

Foto: Profimedia

Učitati još
Zatvori