

Nakon nekoliko godina prisutnosti isključivo putem internetske prodaje, kultni britanski high street brend Topshop najavljuje svoj povratak. ASOS je 2021. godine kupio Topshop, da bi tri godine nakon prodao 75% udjela brenda danskoj investicijskoj grupi Heartland koja je dio Bestseller grupacije. Topshop je na svom Instagram profilu objavio kratki video s naslovom We missed you too i We’ve been listening. Time je pokrenuo lavinu komentara o mogućem povratku ovog modnog giganta koji je 2000-ih diktirao trendove. Za sada se komadi ovog brenda mogu kupiti samo na Asosu.
Milenijalci se tresu
Topshop je bio najtraženiji high street brend, a kada je 2007. godine britanska modna ikona Kate Moss dizajnirala kolekciju za njih, krenulo se ispisivati jedno novo modno poglavlje. Brend je bio iznimno utjecajan, tražen i popularan među (sadašnjim) milenijalcima. Prva postaja u Londonu je uvijek bila Oxford ulica u kojoj se nalazila najveća Topshop trgovina. Tada modne suradnje nisu postojale, tako da to što su Kate Moss i Topshop napravili je bilo kultno. Jednostavno ste morali biti tamo.
Prema Googleu, pretraga “Topshop stores” je porasla za 140% tako da za sada jedino možemo reći da je sigurno da je javnost zagrizla. Ako upišete Topshop, Google će vam njihovu službenu stranicu izbaciti tek kao peti, šesti prijedlog. Dok na ASOSU možete kupiti komade, na njihovoj stranici samo piše Coming soon. Iako još uvijek nema službenih potvrda što se točno krije iza Instagram videa, javnost naravno priželjkuje povratak fizičkih trgovina. Sumnjamo da će to biti slučaj, ali nadamo se barem nekoj novoj kolekciji ili suradnji. Za sada jedino možemo nagađati o čemu je riječ, ali budite sigurni da ćemo pratiti razvoj situacije.

Foto: Instagram (@topshop), Profimedia