

Na spomen parfema prvo nam na pamet padaju Francuzi, a zatim i Arapi. Ipak, čini se da i Nijemci imaju svog aduta. Naime, u vječitoj potrazi za parfemima koji su posebniji od onih široko dostupnih, naletjeli smo na njemački niche parfemski brend – ART BRÜT FRAGRANCES. Apsolutno sve komponente njihovih proizvoda nastaju u Europi – od samog parfema do etikete na bočicama. Njihovi profili već neko vrijeme mogu se naći na društvenim mrežama, ali prve parfeme lansirali su tek 2024. godine. Njihova filozofija je da žele brisati granice, a ne ih stvarati.
Luksuz za nas nije prosta riječ. Naši parfemi nisu elitistički i stvoreni su kako bi otvorili vrata za sve one koji spremni proći kroz njih, stoji na njihovoj stranici.
ART BRÜT želi da parfemi odgovaraju različitim osobnostima i da se naprosto ne utapamo u masi. To se i vidi i u imenima koje su dali svojim mirisnim kreacijama.
Pet posebnih mirisa
Prvi koji nam je zapeo za oko je German Angst (u prijevodu: njemačka tjeskoba), a na stranici stoji kako je on tu kao podsjetnik da je susjedova trava uvijek bila zelenija od naše.
Citrusne note probijaju se kroz tmurne misli i daju vam “poguranac” koji vam je potreban. U srcu su svježe zelene note smokve i borovice koje prati smolasti elemi i oštra paprena metvica dok se strah raspršuje u rapsodiju pačulija te drvenastih i animalnih mirisa.
Parfem koji evocira sjećanja na slobodu
Sljedeći je Disko Disko za koji u opisu stoji da podsjeća na zadnjih sretnih pola sata prije svitanja i na zadnje endorfine koji rade svoj posao prije nego što shvatimo da je bolje da se uputimo kući.
Ovim parfemom dominiraju drvenaste i puderaste note: tamjan, mošus, indonezijski pačuli, iris, med i koža.
Parfem koji daje lice nostalgiji
Sljedeći na popisu je Chasing Ghosts. Za njega stoji kako evocira sjećanja na vrijeme kada nam je sitniš bio dovoljan za odlazak u kino i vrećiću slatkih kokica.
Parfem se otvara umirujućom notom konoplje, koja se spaja s gorkim grejpom, zemljanom rabarbarom i voćno-začinskom notom ružičastog papra. U srcu parfem su tople note čaja, riže i nerolija koje se isprepliću s puderastim bijelim mošusom, kašmirom, drvetom i ambroksanom.
Parfem koji ilustrira žudnju
Slijedi i Weltschmerz (riječ koja označava melankoliju), a u opisu stoji kako je ovaj parfem poput žudnje koja nas preplavljuje dok sami sjedimo na obnovljenom Biedermeier stolcu u Marques baru i čekamo da ne idemo doma sami.
Prva nota je breskva koja daje onu voćnu slatkoću i podiže nam raspoloženje dok ju okružuju začinske note. U srcu je aromatična kompozicija slatkog i balzamičkog labdanuma i jakog viskija koji okružuju cvjetne note kao kontrast slatkoći. Tu su još i vanilija, med i duhan…
Parfem koji je umjetnost
Na kraju, tu je i parfem imena Eau my God. On je nastao kao dio umjetničke instalacije AI_AM_JESUS u sklopu izložbe Minds Of The Machine. Umjetničku instalaciju s modernom interpretacijom Isusa potpisuje umjetnik BASD_ART, a ART BRÜT stvorio je parfem koji je sam po sebi umjetničko djelo.
Note su sandalovina, ruža, božur, borove iglice, bergamot, cimet, mošus i rajska jabuka.
Foto: ART BRÜT FRAGRANCES, dupe photos, Sora