Znate li što je March Theory? Čini se kako ova viralna teorija “drži vodu”
Znate li što je March Theory? Čini se kako ova viralna teorija “drži vodu”

Znate li što je March Theory? Čini se kako ova viralna teorija “drži vodu”

Društvene mreže, posebice TikTok, iznjedrile su brojne teorije s kojima se možemo(i ne moramo) složiti. Ovoga puta osvrnut ćemo se na predstavljanje teorije koja je vezana uz mjesec u kojem se nalazimo. March Theory (Teorija ožujka) pretpostavlja da mnogim odnosima dolazi kraj upravo u trećem mjesecu. Prvenstveno se odnosi na ljubavne situacije, no primjenjiva je i na poslovne prilike.

Kraj je zime, sezonska melankolija jenjava i samim time sve postaje puno jasnije. Promjena vanjskih aktivnosti uzrokovana dolaskom toplijih proljetnih dana potiče i unutarnju promjenu te mnoge naginje na razmišljanja o tome što žele učiniti sa svojim životom. Ponekad se ova teorija naziva i February/March Theory (Teorija veljače i ožujka), no uvijek označava isto – okončanje starih ciklusa i odricanje od loših navika, stvari ili odnosa te pripremu za novi početak.

April Theory

S druge strane, April Theory (Teorija travnja) označava široko rasprostranjeno vjerovanje da je zapravo ovaj mjesec sjajan za nove početke. Ako želite donijeti odluke na kojima ćete ustrajati, donesite ih u travnju (ne u siječnju). Naime, budi se priroda, a s proljetnom euforijom i u nama se budi želja za nečim novim, za promjenama i preokretom. Mjesec je to u kojem su mnogi skloni preispitati svoje odnose, emocije i životne odluke. Shodno tome, proljetno čišćenje odvija se i u nama samima.

Što se ljubavi tiče, uz spomenutu teoriju veže se i teza kako se u travnju ljudi iz nečije prošlosti vraćaju u njihove živote, praćeni novim prilikama.

Ima li u ovom istine?

Naravno, March Theory, kao i April Theory, nisu znanstveno potvrđene teorije, već dva internetska fenomena proizašla iz kolektivnog iskustva podijeljenog na društvenim mrežama. Ipak, postoje određeni psihološki koncepti koji analiziraju sezonske promjene raspoloženja, a njima se djelomično mogu objasniti i ova događanja, odnosno činjenice da slične obrasce dijeli/prolazi više ljudi.

Foto: Dupe, Pexels

Učitati još
Zatvori