

Društvene mreže, posebice TikTok, iznjedrile su brojne teorije s kojima se možemo(i ne moramo) složiti. Ovoga puta osvrnut ćemo se na predstavljanje teorije koja je vezana uz mjesec u kojem se nalazimo. March Theory (Teorija ožujka) pretpostavlja da mnogim odnosima dolazi kraj upravo u trećem mjesecu. Prvenstveno se odnosi na ljubavne situacije, no primjenjiva je i na poslovne prilike.
Kraj je zime, sezonska melankolija jenjava i samim time sve postaje puno jasnije. Promjena vanjskih aktivnosti uzrokovana dolaskom toplijih proljetnih dana potiče i unutarnju promjenu te mnoge naginje na razmišljanja o tome što žele učiniti sa svojim životom. Ponekad se ova teorija naziva i February/March Theory (Teorija veljače i ožujka), no uvijek označava isto – okončanje starih ciklusa i odricanje od loših navika, stvari ili odnosa te pripremu za novi početak.


April Theory
S druge strane, April Theory (Teorija travnja) označava široko rasprostranjeno vjerovanje da je zapravo ovaj mjesec sjajan za nove početke. Ako želite donijeti odluke na kojima ćete ustrajati, donesite ih u travnju (ne u siječnju). Naime, budi se priroda, a s proljetnom euforijom i u nama se budi želja za nečim novim, za promjenama i preokretom. Mjesec je to u kojem su mnogi skloni preispitati svoje odnose, emocije i životne odluke. Shodno tome, proljetno čišćenje odvija se i u nama samima.
Što se ljubavi tiče, uz spomenutu teoriju veže se i teza kako se u travnju ljudi iz nečije prošlosti vraćaju u njihove živote, praćeni novim prilikama.


Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Ima li u ovom istine?
Naravno, March Theory, kao i April Theory, nisu znanstveno potvrđene teorije, već dva internetska fenomena proizašla iz kolektivnog iskustva podijeljenog na društvenim mrežama. Ipak, postoje određeni psihološki koncepti koji analiziraju sezonske promjene raspoloženja, a njima se djelomično mogu objasniti i ova događanja, odnosno činjenice da slične obrasce dijeli/prolazi više ljudi.
Foto: Dupe, Pexels