Influencerica Emma Chamberlain otvorila je svoj prvi café – evo po čemu je poseban
Influencerica Emma Chamberlain otvorila je svoj prvi café – evo po čemu je poseban

Influencerica Emma Chamberlain otvorila je svoj prvi café – evo po čemu je poseban

Nakon što je osvojila digitalni svijet, američka influencerica Emma Chamberlain odlučila se upustiti u potpuno nove vode i otvoriti svoj prvi kafić. Neosporna zvijezda s 12 milijuna pratitelja poznata je po svojoj ljubavi prema kavi. Emma je svoj put u industriji kave započela još 2019. godine kada je osnovala brend Chamberlain Coffee. Sada je njezin svemir dobio i fizičko mjesto unutar Westfield Century City Malla u Los Angelesu. Donosi li ovo određenu promjenu u svijetu digitalnih kreatora koji polako prelaze u stvarni svijet?

Novi način na koji influenseri komuniciraju sa svojom publikom?

Emma je tijekom jednog podcasta izjavila da osjeća određenu dozu kajanja zbog pokretanja vlastitog biznisa jer je izuzetno teško voditi tvrtku koja se bavi distribucijom kave. Međutim, unatoč izazovima, brend ne pokazuje znakove usporavanja, već svakim danom sve više raste. Tijekom godina imali smo priliku vidjeti genijalne kampanje u kojima se moda i proizvod savršeno stapaju. Iako je sama kava dobro prihvaćena od strane kupaca, kampanje u kojima dominiraju njezina osobnost i autentičnost svakako su dio privlačnosti i doprinose rastu popularnosti brenda.

Sada kada je Emma Chamberlain otvorila svoj prvi kafić, njezini pratitelji imaju priliku još dublje uroniti u svijet svoje omiljene kreatorice. Ovakve inicijative predstavljaju prekretnicu u načinu na koji influenseri ostvaruju interakciju sa svojom publikom. Posebno su učinkovite kod generacije Z, koja ne traži samo proizvod, već jedinstveno iskustvo brenda.

Ovo također može ukazivati na to da kod te generacije postoji određeni digitalni zamor. Otvaranje ovakvih mjesta može poslužiti kao pauza od online iskustva, omogućujući djelomičnu diskonekciju i povratak autentičnom doživljaju – svojevrsnu zamjenu za internetski konzumerizam i virtualne interakcije.

Što njezino novo mjesto nudi?

Meni se sastoji od pića na bazi espressa, cappuccina, mliječnih kava i svega onoga što ovakva mjesta obično nude. Osim toga, posjetitelji će moći kupiti i peciva poput čokoladnih kroasana, kolača od matche i banana breada. Posebna je Emma’s Way kava – espresso s bademovim mlijekom i kremom za kavu bez mliječnih proizvoda.

Na kraju, postavlja se pitanje koliko će ovakva mjesta influensera biti profitabilna? Za sada izgleda kao da imaju obećavajuću budućnost – naravno, pod uvjetom da ne žrtvuju autentičnost radi profita.

*Članak je preuzet s Journal.rs

Foto: Instagram (@chamberlaincoffee, @emmachamberlain)

Učitati još
Zatvori