Coach polako preuzima Generaciju Z, Khaite zna što žene vole, a Carolina Herrera je spremna za Valentinovo
Ready, set, go! New York je otvorio modni mjesec. Od 6. do 11. veljače New York je modna džungla i place to be za sve modne entuzijaste. Tjedan mode u New Yorku često ima i epitet “najdosadnijeg” jer svi znamo da se prava moda događa u Europi. Ipak, nekim kolekcijama poznatih dizajnera se jako veselimo.
Tjedan mode u New Yorku nam je vratio Calvina Kleina
Calvin Klein je održao reviju na Tjednu mode nakon čak šest godina pauze. Brend očajnički pokušava vratiti staru slavu i popularnost kakvu je imao kada su mu kampanje krasile Brooke Shields i Kate Moss. Zadnji put su sudjelovali na Tjednu mode kada je još dizajner Raf Simons bio na mjestu kreativnog direktora (Simons je sada s Miucciom u Pradi). Sada Calvin Klein ima novu kreativnu direktoricu, a ova revija je istovremeno bila i povratnička i debitantska.
Kolekcija je bila upravo ono što smo i očekivali – minimalistička, čista i stroga. Očito je da brend ide u smjeru tihog luksuza, a ako volite, recimo Jil Sander – onda će te voljeti i ovu Calvin Klein kolekciju. U prvim redovima su sjedili Bad Bunny, Christy Turlington i osoba koja nas je na trenutak vratila u “stari” Calvin Klein, Kate Moss.
Gdje se skrivao Coach?
Brend posluje već 84 godina, no tek se posljednje dvije sezone istaknuo, a mi se pitamo – gdje je bio do sada? Njihove torbe su hit, pogotovo Brooklyn torba, a prije nje je to bila Tabby torba. Prošle godine na Tjednu mode u New Yorku pričalo se o njihovim Empire torbama, a ove godine su nastavili u sličnom smjeru – ali još bolje. Prošle sezone su testirali, a sudeći prema ovoj, rekli bismo da im se isplatilo staviti Generaciju Z na prijestolje. Coach se besramno svojim kolekcijama okreće njima i stvara odjeću i kolekcije koje izgledaju kao da se niste previše trudili, već stil i modu imate u malom prstu. Oversized komadi i Y2K estetika su must, a na torbama i dalje nosimo bag charms koji izgleda nikada neće izaći iz mode.
Vidimo da bi se mogle vratiti kratke jakne s minijaturnim džepovima. One za koje vam je mama uvijek prigovarala što ih nosite jer ne prekrivaju bubrege. Ali to buntovna američka tinejdžerica s Manhattana i želi.
Khaite klasično dobar
Khaite je jedan od onih američkih brendova koji izuzetno dobro poznaje svoju publiku (većinski žene), zna što one vole i kako se žele osjećati. Khaite žena je moderna žena s bezvremenskom garderobom kojoj se baš i ne da eksperimentirati s bojama. A i zbog obujma posla (jer je ambiciozna i uspješna) ne stigne ujutro razmišljati koju majicu će obući s kojim hlačama. Iako, nije Khaite dosadan – njegova moć leži u pametnoj manipulaciji krojevima i teksturama. Što se tiče boje, zna se dogoditi pokoji izlazak iz zone komfora. Brend je zauvijek obilježen paparazzo fotografijom Katie Holmes u kompletu od kašmira i time katapultiran u modno nebo. Njihova ljubav nije stala na tom kompletu, pa je tako Katie viđena s novom Khaite torbom.
Sve će vam biti jasno kada vidite osnivačicu brenda, Catherine Holstein, a ako se želite osjećati nesutrašivo i moćno, Khaite je brend za vas.
Carolina Herrera je spremna za 14.02
Carolina Herrera je sinonim za eleganciju, profinjenost i spektakularne haljine. Vidi se da je Carolina od malih nogu razvijala osjećaj za estetiku (baka ju je kao malu vodila na revije Balenciage, Diora i Lanvina). Njene haljine često viđamo na, recimo Oscarima ili pak kod političke elite, Michelle Obame i Jackie Kennedy. Ova kolekcija je bila kao naručena za Valentinovo, puna motiva poput latica i cvijeća. Kreativni direktor Wes Gordon je dodao jedan odličan detalj, a to je metalni cvijet. On je obogatio i neke jednostavne krojeve (poput sivog pin stripe kaputa).
Cherry on top, modeli su hodali pistom uz taktove Fleetwood Maca, a mi smo cijelo vrijeme zamišljali Charlotte York u prvim redovima (Samantha Jones je, logično, na Khaite reviji).
Foto: Instagram, Profimedia, Launchmetrics