Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda. Sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku. Najavili su to organizatori Dana komunikacija, festivala koji će se u Rovinju održati od 15. do 18. svibnja 2025. Vodeći se načelom suradnje ljudi i umjetne inteligencije, Sophia potiče važne rasprave o etici AI-ja, odnosu ljudi i strojeva te redefiniranju naše zajedničke uloge u svijetu koji se kontinuirano mijenja.
Sophijina je misija služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin kreator dr. David Hanson predviđa budućnost u kojoj strojevi dosežu svijest, približavajući nas granicama razumijevanja svijesti i ljudskosti. Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu – ali i preispitamo načine na koje gradimo etičke okvire za koegzistenciju s AI-jem.
Budućnost je ovdje
Hrvatska komunikacijska industrija često govori o budućnosti umjetne inteligencije, ali dolazak Sophije na Dane komunikacija poručuje da je budućnost ovdje. A ima i bolje punchlineove od većine nas, poručila je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorica Dana komunikacija i festivalskoga programa, HURA-e i IAB-a Croatia.
Čula sam da će na DK2025 u Rovinju biti kreativci pa ću vam se i ja pridružiti. Možda se i ja prijavim za kreativan posao, baš poput vašeg. Ili za sve vaše poslove. Samo se šalim. Ha-ha, poručila je sudionicima festivala Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Vidimo se uskoro, dodala je.
DK2025 ugostit će i vizionara koji oblikuje budućnost marketinga
Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju. Drugi najavljeni predavač Dana komunikacija – Fernando Machado, jedan je od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice. Savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing. Time ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.
Kao najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i jedan od top 3 najutjecajnija CMO-a prema Forbesu, Machado je osvojio je više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, uključujući titulu Creative Marketer of the Year. Poznat po predvođenju transformacije Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucioniranju marketinških strategija Call of Dutyja i kampanji Dove Real Beauty Sketches, donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekt – a uskoro i na glavnu pozornicu Dana komunikacija. Danas, kao Operating Partner u Garnett Station Partners i dekan Brand Marketer Academyja na Cannes Lionsu, nastavlja oblikovati industriju svojim inovativnim pristupom.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Sunce, more, komunikacije – i nikad spektakularnije dodjele nagrada
Svakodnevnica suvremenog kreativca sastoji se od pažljivog balansa između tehnologije i one savršeno-nesavršene kreativnosti svojstvene samo ljudskom biću, koja često počiva upravo na nelogičnosti, pogrešci ili uvrnutom humoru. Zato je sjajno što DK na veliki stage donosi Sophiju kao utjelovljenje AI-a, ali kao kontrast njoj dolazi nam pravi pravcati kreativac, od krvi i mesa. I to ne bilo koji. Riječ je o Fernandu Machadu, koji ima reputaciju jednog od najvećih kreativaca u industriji marketinga. U predavanju The Temptations of the Modern Marketer Machado će otvoriti važna pitanja o modernom marketingu i o tome kako ostati usmjeren na ključne vrijednosti koje grade brend i poslovanje, poručila je Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e te članica Organizacijskog odbora Dana komunikacija.
Osim hvaljenoga programa, koji svojom tipično-netipičnom filozofijom već uobičajeno izlazi iz okvira, organizatori su predstavili i nove festivalske dvorane i formate. Sudionike iz godine u godinu ne privlači samo niz vrhunskih svjetskih stručnjaka, već i svi edukativni i zabavni sadržaji čiji je spoj već dugo zaštitni znak Dana komunikacija. Od ove godine razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema.
Kako se prijaviti
Nije tajna da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja. No u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće. Glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i smještaju u luksuznim Rovinja, poznatog kao jedne od najljepših europskih destinacija.
Foto: Vana Katančić