Nikola Filić priprema modni spektakl u sportskoj dvorani Dubrava. Otkrio nam je detalje o reviji
Nikola Filić priprema modni spektakl u sportskoj dvorani Dubrava. Otkrio nam je detalje o reviji

Nikola Filić priprema modni spektakl u sportskoj dvorani Dubrava. Otkrio nam je detalje o reviji

U petak, 5. siječnja, sportska dvorana Dubrava postat će poprište jedinstvenog modnog spektakla koji spaja prošlost i sadašnjost. Hrvatski dizajner i vlasnik brenda Bomber Clothing, Nikola Filić, predstavit će svoju novu kolekciju kroz temu nostalgije, evocirajući uspomene na svoje košarkaške početke upravo na tom mjestu. Brend Bomber Clothing, poznat po svojem inovativnom pristupu streetwear odjeći, osvojio je ne samo domaće već i svjetsko tržište, kao i srca poznatih repera i pjevača. Kroz ovu modnu reviju Nikola Filić spaja modu, emociju i svoju osobnu priču, čineći Bomber Clothing reviju spektakularnim modnim događajem koji jedva čekamo popratiti.

Porazgovarali smo s genijem iza jednog od trenutačno najuspješnijih domaćih brendova, Nikolom Filićem, i saznali detalje o dugoiščekivanoj reviji, gostima iznenađenja, samoj kolekciji kao i planovima za brend.

Nikola Filić modni intervju
Nikola Filić modni intervju
  • Možeš li nam samo s 3 riječi što bolje opisati modnu reviju koja će se održati 5. siječnja 2025.? Što možemo očekivati?

“Tri riječi? Nostalgično, emotivno, iskreno. Ovo je za mene puno više od modne revije – želim da ljudi osjete priču, da kroz lokaciju, glazbu, svaki komad i trenutak osjete djelić onoga što me inspiriralo. Bit će to večer koja povezuje prošlost i sadašnjost na osoban način.

  • Bomber revija će se održati na tebi jako nostalgičnoj lokaciji – sportskoj dvorani Dubrava gdje si igrao košarku 11 godina. Nose li i komadi neke nostalgične karakteristike sa sobom?

Apsolutno. Kolekcija FW25 nosi snažnu notu moje osobne nostalgije kroz mnoge detalje i priče. Lokacija dvorane u Dubravi savršeno se uklapa jer predstavlja moj osobni povratak korijenima, ali i inspiraciju kroz mladost. Svaki komad nosi sa sobom tragove prošlih vremena, kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju sjećanja na neka jednostavnija i emotivnija doba. Košarkaški elementi igraju veliku ulogu – ne samo kroz direktne reference, već i kroz suptilne znakove. Cilj mi je bio stvoriti komade koji nisu samo odjeća, već i nositelji emocija i priča. Način na koji kombiniram nostalgiju s modernim pristupom ostavlja prostora publici da kroz kolekciju pronalazi vlastite interpretacije, sjećanja i osjećaje. Mislim da će svaki komad nekome značiti nešto drugačije, a to je čar ove kolekcije.

  • Je li ti ova lokacija za modnu reviju već dugo u planu? Koliko ti je vremenski trebalo da isplaniraš sve, od komada do lokacije?

Pa da, oduvijek sam imao tu želju povezati svoju košarkašku mladost i karijeru s brendom, ali nisam znao točno kako to ostvariti. Imao sam taj osjećaj u sebi, čekao pravi trenutak, i kad sam krenuo razvijati temu nostalgije za ovu kolekciju, sve se savršeno spojilo. Bilo je jasno da će ta dvorana u Dubravi, gdje sam proveo godine igrajući košarku, biti savršena lokacija za reviju. Što se tiče planiranja, na ovoj kolekciji radimo već godinu dana. Od samog koncepta, dizajna, tehničkih paketa, proizvodnje uzoraka, pa sve do zadnjih četiri mjeseca kada smo intenzivno radili na planiranju revije. Smiješno je kada shvatiš da godina rada stane u tih 20-ak minuta revije, ali to mi je baš posebno. Bit će to trenutak prepun emocija, i jedva čekam vidjeti kako će se sve to pretvoriti u stvarnost na taj dan.

Nikola Filić modni intervju
  • Možeš li nam s tri riječi, ne otkrivajući previše, opisati što možemo očekivati od nove Bomber kolekcije?

Hmm, tri riječi koje bi mogle opisati kolekciju bile bi: hrabro, inovativno, raznoliko. Ovo je kolekcija u kojoj smo se zaista odvažili izaći iz svoje komfort zone. Napravili smo više dizajna nego ikad prije – čak 110 u usporedbi s dosadašnjih 30-ak po sezoni. Eksperimentirali smo s tailoringom i unijeli elemente koji su potpuno novi za nas, ali i za našu publiku. To su komadi koji izazivaju, inspiriraju i, iskreno, predstavljaju veliki korak naprijed za BOMBER.

  • Možemo li očekivati gosta iznenađenja na modnoj reviji?

Na reviji možete očekivati čak četiri gosta iznenađenja, ali neka to za sada ostane mala tajna. Svaki od njih će na svoj način upotpuniti atmosferu i doprinijeti posebnosti ovog događaja. 

Nikola Filić modni intervju
  • Otvaraš godinu velikom modnom revijom. Osim toga, koji su planovi za 2025. po pitanju suradnji i ciljeva?

Za 2025. godinu, moj fokus je isključivo na razvoju i jačanju brenda Bomber. Suradnje su trenutno na čekanju, jer želim u potpunosti koncentrirati energiju na brend, njegovu strategiju i stabilnost. Što se ciljeva tiče, cilj mi je proširiti distribuciju u nove zemlje, a prvi korak prema tome napravit ćemo već 20. siječnja u Milanu, gdje ćemo predstaviti FW25 kolekciju našim postojećim i novim kupcima. Uzbuđen sam zbog novih prilika i vjerujem da će to biti početak uspjeha na međunarodnom tržištu!

  • Koja je tvoja vizija budućnosti streetwear mode – ide li ona prema luksuzu, inovativnosti, održivosti ili povratku korijenima?

Moja vizija budućnosti streetwear mode usmjerena je prema luksuzu i inovativnosti. Vjerujem da je inovacija srž svega — uvijek me inspirira ideja preobrazbe jednostavnih, osnovnih proizvoda u nešto potpuno novo i uzbudljivo. To je izazovan proces, ali upravo taj izazov me pokreće. Streetwear se razvija baš poput brenda Bomber, koji, poput mene, raste i prilagođava se vremenu. Bomber nije samo prolazni trend — to je priča koja se gradi i evoluira sama od sebe. Iako je to prvenstveno modni brend, on posjeduje dušu koja se razvija i sazrijeva s vremenom. Vjerujem da će streetwear nastaviti biti sinonim za inovaciju, ali uvijek s naglaskom na luksuzne materijale i vrhunsku kvalitetu. Na kraju, streetwear nije samo moda — to je filozofija koja kombinira suvremeni stil i bezvremenski luksuz.

Nikola Filić modni intervju
  • Kad kreiraš komade, imaš li na umu neku specifičnu osobu koju bi volio odjenuti? Kojeg celebrityja najbolje možeš zamisliti u novim Bomber komadima?

Kada stvaram komade, najprije radim odjeću za sebe. Ne bih radio nešto što ja osobno ne bih nosio, to je moj osnovni princip. Ako postoji celebrity koji ima sličan ukus i stil poput mene, i koji se uklapa u sliku branda, zašto ne! Bilo bi cool da netko poput Kanye Westa ili Justin Biebera nosi Bomber, jer oni imaju snažnu osobnost i jedinstven stil, što bi dobro komuniciralo s našim brendom. Najvažnije mi je da odjeća koju stvaram bude autentična i odražava mene i vrijednosti branda.

  • Da možeš posuditi kompletnu garderobu neke slavne osobe, čija bi garderoba to bila?

Kanye hahaha

  • Tvoji Bomber ambasador iz snova je…

Opet Kanye hahahaha

  • Supreme ili Off-White?

Virgil forever

  • Strukirani kroj ili oversized silueta?

Oversized forever

Kliknite ovdje za prvi intervju s Nikolom Filićem.

Foto: Sanja Jagatić

Učitati još
Zatvori