Novi brend na hrvatskom tržištu zove se benna, a ako ste prisutni na društvenim mrežama već vam je poznato da iza njega stoji influencerica Nika Pavičić (@xniks2x). Kako to obično biva, ideja o brendu rodila se iz potrebe osnivačice: Kao iznadprosječno visoka cura teško sam pronalazila hlače odgovarajuće dužine i kroja koji mi odgovara. Trenirke su pretežito bile basic, ali s nikakvim dodatkom da bih iste mogla nositi i kao streestyle stil, govori Nika.
Uzela je stvari u svoje ruke i s minimalnim znanjem oko modnog dizajna i skiciranja, ušetala u obližnju knjižaru. Kupila je blok za skiciranje u namjeri da će sve sama, nekako. Korak po korak, uz pomoć i savjete profesionalaca, bez kojih sve ne bi moglo biti na razini na kojoj finalno jest, uspjela je realizirati svoju ideju. Amaterski crteži oživjeli su u obliku kolekcije koja se trenutno sastoji od dvije verzije seta trenirki i dva modela majici s natpisom na leđima i ušivenim logom.
Unisex kolekcija
Trenirke su rađene u unisex verziji koja je standardni kroj trenirke koji je svima poznat, ali je prilagođen svakoj visini, dobu i spolu pojedinca. Ženska verzija trenirke sastoji se od crop kroja hudice i trapez hlača upravo da bi istaknule sam struk i obline svih predivnih žena koje će ih nositi. Majice su overzised kroja i osmišljene su da pristaju svakome, a natpis na leđima “bolje sutra dolazi iznutra” je uzrečica koja je zamišljena kao pouka koja nam svima može pomoći kao životni kompas.
A kako je nastalo ime brenda i što je još naučila iz procesa, otkrila nam je sama Nika.
Zašto benna?
Riječ benna naziv je kojim me zvao moj pokojni djed cijelo djetinjstvo. Korijen vuče iz čakavskog porijekla i sinonim je za naziv “blesavica” ili “smotana” koji će osoba dodijeliti nekome “iz milja”, a da ju asocira na nešto luckasto i srdačno. Odmah sam znala da ime brenda mora biti nešto što me prati cijeli život i što mi veoma znači. Tako da je odluka donesena čak i prije same vizije proizvoda! Iako djed nažalost više nije ovdje, odnos koji smo imali i uspomene koje su mi ostale sada zauvijek žive i na ovaj način, komentirala je Nika sentimentalnu ideju iza imena.
Što donosi budućnost?
Život benne tek se rađa, prva kolekcija samo je nagovještaj onoga što Nika priprema. I pritom se najviše veseli budućnosti brenda koja dolazi. Pokretanje brenda i dizajniranje kolekcije je proces koji nije bio lagan niti pravocrtan: Sam proces stvaranja trajao je 1 godinu i 2 mjeseca popraćen s puno odricanja i stresa, ali mi je na kraju ipak toliko toga donio da je sve teško i loše ostavljeno u magli.
Nika bi voljela cijelo svoje iskustvo pretočiti u SOS priručnik za sve koji se odluče krenuti njenim stopama, što bi svakako bila korisna odskočna daska za druge mlade poduzetnike koji kreću iz nule. Neka moj primjer bude znak svim ljudima dobre volje koji maštaju o nečem svom, a iz xy razloga imaju zadršku ili strah. Njima bih poručila: Postoje stvari koji su negdje tamo zapisane za nas i samo čekaju da ih dosegnemo jer druge opcije nema. I strah je dobar, od njega nikada nemojte bježati. Dopustite mu da bude dio vas, ali ne da vas spriječava, već da vas gura dalje. Život o kojem sanjamo već je tu, samo čeka na nas da steknemo hrabrosti.
Kako izgledaju komadi iz prve kolekcije pogledajte na fotografijama, a pronađite na službenoj stranici.
Foto: PR