Dolce & Gabbana očito više voli Kim – pogledajte novu suradnju Skims i poznatog talijanskog brenda
Dolce & Gabbana očito više voli Kim – pogledajte novu suradnju Skims i poznatog talijanskog brenda

Dolce & Gabbana očito više voli Kim – pogledajte novu suradnju Skims i poznatog talijanskog brenda

Šuškalo se da će SKIMS i Dolce & Gabbana udružiti svoje kreativne snage u vidu nove suradnje, a sada je ta vijest potvrđena. Suosnivačica shapewear brenda, Jens Grede, novost je podijelila na BoF VOICES događaju. Tokom prethodnih nekoliko godina imali smo priliku svjedočiti kako se odnos između Kim Kardashian i Dolce & Gabbana brenda razvija i produbljuje pred našim očima. Zato ovaj potez zvuči kao prirodna evolucija veze između oba brenda. Kolekcija će biti dostupna na službenim SKIMS stranicama već od 19. studenog.

Šta očekujemo od SKIMS x Dolce & Gabbana suradnje?

Cilj ove suradnje je udruživanje platformi oba brenda. Tako će njihovi obožavatelji imati priliku da se upoznaju sa novom estetikom u nešto drugačijem cjenovnom rangu. Jens Grede je objasnila kako je ovo način da se Dolce & Gabbana predstavi u novom svijetlu na modnoj sceni. Modni fanatici će tako imati priliku da osjete dolce vita ukus po nešto pristupačnijim cijenama. Sa druge strane, ova suradnja će omogućiti shapewear brendu da razvije svoju estetiku i podigne je na novi nivo.

Spoj talijanske estetike s američkim komforom

Kolekcija će sadržati komade čija će cijena ići od 50 do 700 dolara. Estetika za koju su se odlučili će ići u pravcu kultnih Dolce & Gabbana motiva, ali u kombinaciji sa body-hugging siluetama koje su karakteristične za SKIMS. Na ovaj način se kombinira klasična talijanska estetika sa odjećom čija je glavna karakteristika komfor. Sama Kim je najavila da su prilikom kreiranja kolekcije zaronili u svoju arhivu. Ovo su uradili sa ciljem da se kreira jedinstven edit senzualnih komada koji će biti nešto potpuno drugačije od onoga na šta smo navikli da dobijamo od SKIMS-a.

SKIMS Dolce & Gabbana

Ovo je samo jedna u nizu suradnji koja se ostvarila između dvije modne kuće. Nakon famoznog vjenčanja Kourtney Kardashian, njihova suradnja se uvijek nalazila u centru pažnje. Suradnja je za oba brenda bila toliko važna da je Kim skoro koštala dobrog odnosa sa sestrom. Podsjetimo se, ubrzo nakon vjenčanja je lansirana kolekcija pod imenom Ciao Kim koja je prikazana u Milanu 2022. godine. Kolekcija je sadržavala 85 lookova koji su inspirirani omiljenim arhivskim komadima u čiji izbor je Kim bila osobno uključena. Ona je tada dobila titulu kuratora cijele kolekcije čime se naglašavao utjecaj koji influenseri imaju u usmjeravanju modnih trendova. Nakon uspješne kampanje, Kourtney je optužila Kim za pokušaj krađe i prisvajanja dolce vita estetike koja je bila prisutna na njenom vjenčanju.

Učitati još
Zatvori