U Mozaik Event Centru u Zagrebu, 7. studenog 2024., okupili su se neki od najvećih domaćih i stranih stručnjaka iz područja Retail industrije na devetom po redu FMCG Retail Summitu.
FMCG Summit Zagreb predstavlja najveće godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj. Kao centralni događaj u trgovini, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.
Fokus ovogodišnjeg FMCG Summita bile su tri ključne teme: Promocije i cijene na policama, Izvoz te Budućnost trgovine u Hrvatskoj.
Nakon pozdravnog govora Jelene Lazarić, glavne urednice InStore magazina, svoja predavanja i uvide u ove goruće teme FMCG sektora s više od 400 sudionika podijelili su stručnjaci koje smo ove godine okupili: Ana Bulaš iz NielsenIQ-a odgovarala je na pitanje Oblikuju li promocije i privatne robne marke trendove potrošnje, a Mladen Kožić (Business Development Manager, YouGov) nam je otkrio kakav je utjecaj vladinih ograničenih cijena na ponašanje kupaca.
Fokus FMCG Summita bile su tri ključne teme
Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, vodeće tvrtke za proizvodnju ambalaže od valovitog kartona, došle su Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga i dizajna i Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga i internih komunikacija i najavile Revoluciju u ambalaži: održale su zanimljivo predavanje o novim tehnologijama koje mijenjaju industriju.
Jasmina Lukačević i Vjekoslav Golubović iz tvrtke SD Worx Adriatic u svom predavanju zanimljivog naziva May the work-force be with you govorili su o digitalizaciji HR-a u retail tvrtkama. Željka Čošić, Marketing Manager za Tetra Pak East Europe i Iva Petrova, Brand Manager za Juicy & Marasku iz Stanić grupe, pripremile su zajedničko izlaganje pod imenom Od ideje do realizacije – strateškim partnerstvom do novih standarda održivosti.
Govornici s domaćeg, regionalnog i internacionalnog tržišta
Kristijan Matijašević (Managing Director, Abnormal agency) pripremio je predavanje pod nazivom Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu?, a već dobro poznat međunarodni retail analitičar Sebastian Rennack, stručnjak za maloprodaju objasnio nam je važnost praktičnosti i pozicija trgovina u svom predavanju Convenience and proximity are new mantra!
Iz Beograda je došla Ljubica Vukčević (Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) i održala zanimljivo predavanje o ubrzanom razvoju tehnologije u medijima i korištenju AI alata u želji za što boljom personalizacijom, a Corina Bulimar, direktorica za poslovni razvoj u Mastercardu, objasnila je postaju li hrvatski potrošači lojalniji ili se njihova lojalnost smanjuje.
Nizozemski stručnjak za maloprodaju Hans Eysink Smeets, jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih konzultanata i keynote govornik podijelio je uvide u razvoj diskontnih prodavaonica u urbanim sredinama.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Rasprava sa stručnjacima retail industrije
Šećer na kraju bila je panel rasprava sa stručnjacima retail industrije. Oko okruglog stola na kojem se raspravljalo o budućnosti retaila, pod vodstvom Tanje Jurković iz Retail DNA okupili su se Jozo Džakula, direktor Područja informatike iz Konzuma, Marin Šušnjar, glavni direktor tvrtke Wolt Hrvatska te Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.
Osim zanimljivih predavanja, tu su kao i uvijek bili i bogat sponzorski prostor, dupkom pune goodie bags, odlične prilike za kvalitetan networking, ali i vrijedne nagrade!
Drago mi je vidjeti da iz godine u godinu dolazi sve više sudionika i da interes za FMCG Retail Summit raste. Ovdje ima puno poznatih lica, ali i dosta ljudi koji su po prvi put došli na konferenciju, što nam je jasan pokazatelj da je ova konferencija prepoznata kao centralno okupljanje stručnjaka iz FMCG sektora. Trudimo se svake godine sastaviti zanimljiv i raznolik program i dovesti velika imena retail industrije, a vjerujem da svatko s ove konferencije može otići s novim saznanjima i novim poznanstvima. Također mi je drago vidjeti da su sudionici puni pozitivnih dojmova i nadam se da će ih iduće godine doći još više, poručio je Aljoša Parotat, direktor InStore Hrvatska i organizator summita.
Foto: PR