Parfemi o kojima bruje društvene mreže – ovdje su najpristupačniji
Parfemi o kojima bruje društvene mreže – ovdje su najpristupačniji

Parfemi o kojima bruje društvene mreže
– ovdje su najpristupačniji


Parfemi su posljednjih godina postali pravi hit na društvenim mrežama, a pogotovo na TikToku. Tamo se ljubitelji mirisa svakodnevno okupljaju kako bi podijelili svoje omiljene mirisne note i preporučili jedinstvene layering kombinacije. Ova svojevrsna parfemska groznica sve više dobiva na popularnosti, pa je miris postao neizostavan dio osobnog stila i samoprezentacije, usporediv direktno s modnim trendovima.

Parfemi su danas uistinu način izražavanja i alat za stvaranje dojma. Zahvaljujući online zajednicama i influencerima, ljudi su postali mnogo otvoreniji prema eksperimentiranju s novim i nekonvencionalnim mirisima. To je dovelo ne samo do popularizacije niche mirisa, već i do viralnosti mnogobrojnih parfema, bili skupocjeni ili ne.

dm parfemi

Parfemi o kojima se ne prestaje pričati

Neki od parfema koji su postali viralni na TikToku uključuju Vanilla 28 brenda KAYALI, Baccarat Rouge 540 od Maison Francis Kurkdjian i Gypsy Water brenda Byredo. No zbog svoje popularnosti ponekad je parfeme spomenute na TikToku praktički nemoguće pronaći, a primijećeno jest i kako im cijena zna porasti.

Vjerujemo kako se iz istoga razloga na listi novih viralnih parfema na TikToku svakodnevno mogu pronaći neki novi, više ili manje, poznati mirisi. Neke od njih pronašli smo na trajno dobrim cijenama u svako vrijeme. Naravno, u ponudi dm-a.

Lattafa Yara

Jedan od ženskih arapskih parfema koji ima skoro kultni status na društvenim mrežama neupitno je popularna Yara. Riječ je o gurmanskom parfemu koji ima karakterističnu orijentalnu bazu, no miriše na šumsko voće, jagode, šlag i vaniliju. Neke podsjeća i na milkshake od jagode, a bez obzira na slatke note – nije zagušujuće sladak. Cvjetni akordi i nektarina mu daju dozu svježine.

La Rive Elegant Woman

Nije trebalo proći dugo vremena prije nego li je TikTok otkrio brend La Rive. Ovaj poljski brend parfema radi mirise inspirirane popularnim niche i dizajnerskim brendovima na tržištu, a jedan od njih koji se nerijetko ističe je parfem Elegant Woman. Naime, mnogi ga uspoređuju direktno sa skupocjenim Baccarat Rougeom 540 brenda Maison Francis Kurkdjian. Drvenast, obogaćen i ambrom i ambergrisom te skupocjenim šafranom i jasminom, ovaj miris je svakako dekadentan, elegantan i miriše skupo iako košta manje od 10 eura!

Ariana Grande Cloud

Iznenađujuće, no svi mirisi Ariane Grande imaju uistinu dobre recenzije na društvenim mrežama. Ipak, među njima se ističe parfem Cloud. Riječ je o pravom gurmanskom mirisu za žene, koji je istovremeno lakši no što biste očekivali i pritom zaigran i ženstven. Neke podsjeća na Baccarat Rouge 540, no njegov DNA je kompletno drugačiji; spaja praline, šlag i kokos uz lavandu, krušku, mošus i drvene note. Želite li nešto kremasto i mazno što će posebice dobro stajati zimi, Cloud je fantastičan odabir.

Dolce & Gabbana Light Blue

Postoji li netko tko barem jednom nije posjedovao ovaj parfem? Light Blue brenda Dolce & Gabbana uistinu je idealan casual parfem za proljeće i ljeto jer svojim citrusnim i drvenastim notama asocira na sicilijansko ljeto. Istovremeno, miriše svježe i čisto, a vrlo je jednostavan za nositi – kao i za layering.

Yves Saint Laurent Black Opium

Još jedan parfem koji ima kultni status već godinama je dizajnerski parfem Black Opium brenda Yves Saint Laurent. Njegova orijentalna vanilija je skoro jestiva, teška, vrlo zagušljiva i s natruhama kave, a cjelokupni dojam je mračan i misteriozan – no istovremeno i sladak i vrlo ženstven. Oko njega se lome koplja pa ćemo zaključiti da ga volite ili ne volite – ali ćete na ovaj miris svakako imati nekakvu reakciju.

dm parfemi

Gdje ih kupiti?

Unutar koncepta “Dobre cijene u svako vrijeme” čeka vas fantastičan izbor mirisa koje možete pokloniti sebi – ili drugima – u duhu blagdanskog darivanja, a među njima ćete pronaći ove i druge mnogobrojne mirise popularizirane na društvenim mrežama. Ono što je izvrsno jest kako cijene koje vidite danas su i cijene koje će ostati jednake minimalno četiri mjeseca, pa božićni shopping možete obaviti već danas ili tik pred sam blagdan.

Koncept „Dobre cijene u svako vrijeme” znači da ne trebate juriti akcije već shopping obaviti neopterećeno i bez stresa jer se na dm možete osloniti – cijene su tu uvijek povoljne. Ovaj koncept vrijedi za cijeli asortiman, u svim radnim danima, u dm online shopu ili u dm prodavaonicama, bez dodatnih kupona ili kartica lojalnosti te garantirano minimalno četiri mjeseca.

Foto: dm, Unsplash, Pexels, iStock

Učitati još
Zatvori