Esplanadinoj direktorici odnosa s javnošću Sandi Sokol uručena je prestižna nagrada European Hotel Awards 2024.
Esplanadinoj direktorici odnosa s javnošću Sandi Sokol uručena je prestižna nagrada European Hotel Awards 2024.

Esplanadinoj direktorici odnosa s javnošću Sandi Sokol uručena je prestižna nagrada European Hotel Awards 2024.

Prestižna ceremonija dodjele nagrada European Hotel Awards 2024. održana je prošlog tjedna u središtu Kopenhagena, u poznatom hotelu Radisson Collection Royal, koji je pedesetih godina prošlog stoljeća dizajnirao svjetski poznati arhitekt Arne Jacobsen, čiji su stolci Egg i Swan potom stekli status kultnih. Gala svečanost ondje je okupila brojne uzvanike i uvažene goste iz područja luksuznog turizma i hotelijerstva koji su imali priliku odati priznanje najboljim europskim hotelima, inovativnim projektima, gastronomiji, izvrsnosti i predanoj održivosti. Hotel Esplanade u danskoj je prijestolnici trijumfirao u kategoriji PR godine luksuznog hotela, a prestižna nagrada osobno je uručena dugogodišnjoj direktorici odjela za odnose s javnošću i marketing Sandi Sokol.

Nagrada slavi važnost koju pozicija odnosa s javnošću predstavlja u hotelijerstvu, stoga je Jérôme Chapman, stalni predsjednik i osnivač dodjele nagrada European Hotel Awards te glavni urednik francuskog magazina Références Hôteliers Restaurateurs istaknuo: „Ovo priznanje potvrđuje Sandin izniman doprinos i status ključne osobe u pozicioniranju hotela Esplanade na međunarodnom tržištu luksuznih usluga. Zahvaljujući njezinu predanom radu, hotel Esplanade Zagreb učvrstio je svoju poziciju nezaobilazne destinacije za ugledne goste, važne događaje i međunarodne putnike. Smatram da je njezin doprinos uspjehu zagrebačkog hotela Esplanade značajan i inspirativan, kao i njezina uloga u pozicioniranju tog hotela kao lidera. Njezina stručnost u odnosima s javnošću uvelike je pridonijela da ovaj legendarni hotel, jedan od najprestižnijih u Europi, zadrži svoj kultni status, dok istodobno privlači nove generacije gostiju.”

Esplanade Zagreb Hotel
Esplanade Zagreb Hotel

Nagrada za PR godine luksuznog hotela predstavlja krunu Sandine 20-godišnje karijere

Ovo je iznimna čast i veliko međunarodno priznanje ne samo za mene osobno nego i za hotel Esplanade, koji me osvojio na prvu te zaslužuje posebnu pažnju i iznimno poštovanje. Raduje me što je odbor u kojem se nalazi struka i predstavnici inozemnih medija prepoznao moj dugogodišnji rad i predanost poslu. Najveću nagradu za mene predstavljaju uspješno poslovanje hotela, najviši standardi kvalitete i zadovoljstvo gostiju, a osobnu nagradu zaista nisam očekivala, pa ovo me duboko dirnulo”, istaknula je Sanda Sokol, direktorica odjela za odnose s javnošću i marketing, koja ove godine ujedno obilježava i okruglih 20 godina rada u hotelu Esplanade, koji je, zanimljivo, još davnih sedamdesetih godina prošlog stoljeća prepoznao važnost komunikacije s medijima i kao prvi hotel u Hrvatskoj otvorio ured za odnose s javnošću.

Ivica Max Krizmanić, generalni direktor hotela Esplanade, na gala svečanosti prigodno je dodao: „Ova nagrada potvrđuje da je Esplanadin imidž institucije ugostiteljstva i ikone hotelijerstva još jednom međunarodno prepoznat, što me osobito raduje. Sanda je tijekom proteklih dvadeset godina učinila mnogo za hotel Esplanade, što se odražava rezultatima, ali i očuvanjem pozitivnog imidža i podizanjem ugleda na domaćoj i međunarodnoj razini. Uz doprinos pozicioniranju hotela, aktivno je radila i na promociji Zagreba kao poželjne destinacije. Ponosan sam na Sandu i posebno me veseli to što je struka prepoznala njezin dugogodišnji trud i uspjeh te joj u ime cijelog tima čestitam od srca. Ova nagrada još jednom potvrđuje da iza Esplanadinog uspjeha stoje njeni nevjerojatni i strastveni zaposlenici.”

Ivica Max Krizmanić i Sanda Sokol
Ivica Max Krizmanić i Sanda Sokol
Nagrada Luxury Hotel PR of the Year
Nagrada Luxury Hotel PR of the Year

Sanda Sokol spojila je povijesno nasljeđe hotela sa suvremenim trendovima

Sandu je put sasvim slučajno doveo do hotela Esplanade. Po završetku hotelijerskog studija na Zagrebačkoj školi za menadžment planirala je karijeru graditi u inozemstvu, no pozicija u odjelu prodaje novoobnovljenog hotela Esplanade koji je 2004. otvarao svoja vrata pod poznatim luksuznim svjetskim brendom Regent činila se kao dobar početak u međunarodnom okruženju. Nizom kvalitetnih edukacija i internih škola usvojila je vještine i znanja za rad u hotelu najviše kategorije, a ubrzo je preuzela važnu poziciju menadžerice odnosa s javnošću i protokola. Tako je imala je priliku rukovati se i ugostiti najviše pozicionirane svjetske državnike i članove kraljevskih obitelji poput kralja Charlesa i Camille, kralja i kraljice Švedske, danske kraljice i princa Henrika, francuskog predsjednika Emmanuela Macrona, Hillary Clinton, turskog predsjednika Recepa Tayyipa Erdoğana, Angele Merkel i drugih, pa sve do osoba iz svijeta šoubiznisa poput Shakire, članova glazbene skupine U2, Stinga, Depeche Modea, Ennija Morriconea, Davida Beckhama i brojnih drugih poznatih i slavnih osoba. Uz brigu o VIP gostima aktivno je radila na promidžbi hotela i gradila odnose s javnošću svakodnevnom komunikacijom s domaćim i svjetskim medijima, pri čemu je često bila inicijator posebnih događanja i predstavljanja noviteta, a posebno se istaknula aktivnom promidžbom gastronomskih koncepata hotela Esplanade. Njezin predani rad i kreativnost zapazio je Esplanadin direktor Philip Mahoney, pa je Sanda uz posao PR-a ubrzo preuzela i odjel marketinga, koji i danas uspješno vodi. Sanda je dugogodišnja članica SKAL-a i FIJET-a (Hrvatske udruge turističkih novinara i pisaca u turizmu).

Michel Stalport, predsjednik dodjele nagrada European Hotel Awards 2024. na svečanosti dodjele nagrada izjavio je: „Sanda Sokol spojila je povijesno nasljeđe hotela sa suvremenim trendovima. Njezin rad u hotelu Esplanade predstavlja izvrsnost u domeni odnosa s javnošću hotela visoke kategorije. Kontinuiranom strateškom komunikacijom, suradnjom s medijima i kreativnim izražavanjem Sanda je vješto učvrstila i unaprijedila globalnu reputaciju hotela. Njezine inovativne komunikacijske strategije ne samo da su povećale prepoznatljivost hotela u Europi nego su ga i pozicionirale kao luksuzno odredište s posebnim značajem i povijesnim nasljeđem.”

Sanda Sokol, PR & Marketing Director, Esplanade Zagreb Hotel
Sanda Sokol, PR & Marketing Director, Esplanade Zagreb Hotel

Foto: PR

Učitati još
Zatvori