Brend broj 1 za njegu kože žena u svijetu obožavan je i na Balkanu
Brend broj 1 za njegu kože žena u svijetu obožavan je i na Balkanu

Brend broj 1 za njegu kože žena u
svijetu obožavan je i na Balkanu

Kada govorimo o inovacijama u svijetu ljepote i njezi kože, L’Oréal Paris se ističe kao globalni lider. Poznat kao brend broj 1 za njegu kože žena u svijetu*, L’Oréal Paris osvaja i Balkan, gde sve više žena bira njihove proizvode kao svakodnevne saveznike za zdravu i blistavu kožu. Ovaj brend nije samo simbol kvalitete, već i dostupnosti, osnažujući žene da se osjećaju najbolje u svojoj koži.

L'Oréal Paris skincare proizvodi

Spoj znanosti i ljepote

L’Oréal Paris se može pohvaliti bogatim nasljeđem dugim preko 110 godina, u kojem su znanstvena istraživanja i inovacije uvijek bile srž svakog proizvoda. Ulaganje u znanstvena istraživanja omogućava brendu da stalno razvija revolucionarna rješenja koja su i efikasna i sigurna. Na Balkanu, žene su prepoznale vrijednost ovih proizvoda, oslanjajući se na L’Oréal Paris kako bi riješile svoje specifične potrebe kada je u pitanju njega kože.

Inovativna njega kože kroz četiri skincare linije brenda

Na prvom regionalnom događaju za Adria Balkan regiju – ekskluzivnom L’Oréal Paris Skin Science eventu predstavljena su najnovija znanstvena dostignuća brenda u domeni njege kože. Kroz četiri tematska kutka, svaki posvećen jednoj od prestižnih linija L’Oréal Paris proizvoda, uz pomoć stručnjaka i interaktivnih prezentacija, prisutni na eventu su imali prilike saznati više o znanstvenim činjenicama koje stoje iza svakog proizvoda, njihove ključne sastojke i prednosti.

Revitalift Filler linija – popunjavanje bora i poboljšanje elastičnosti

Revitalift Filler linija sadrži serum broj 1 u svijetu** i dnevnu kremu, posebno formuliranima za popunjavanje bora i poboljšanje elastičnosti kože. Zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, ove formule dubinski hidratizuju kožu, čineći je glađom i revitaliziranom. Stručnjaci su na licu mjesta objašnjavali kako hijaluronska kiselina deluje, ističući ključnu ulogu ovog sastojka u očuvanju mladolikog izgleda.

L'Oréal Paris Revitalift Filler linija(2)
L'Oréal Paris Revitalift Filler linija(1)

Revitalift Laser linija – snažan anti-age efekt

Revitalift Laser liniji u fokusu stavlja Retinol serum i dnevnu kremu. Ovaj snažan anti-age duo cilja sve znakove starenja, uključujući bore, teksturu i gubitak čvrstoće kože. Na događaju, prisutni su imali prilike saznati kako retinol, kao jedan od najsnažnijih sastojaka za korekciju bora, dubinski prodire u kožu, vidno smanjujući čak i najdublje bore. Više detalja o efikasnosti ovih proizvoda na samom eventu podijelila je dr. Jasmina Lalošević, specijalistica estetske medicine, koja je naglasila značaj naprednih formulacija u borbi protiv starenja.

dr. Jasmina Lalošević, specijalistica estetske medicine
dr. Jasmina Lalošević, specijalistica estetske medicine

Revitalift Clinical linija – moć vitamina C za blistav i ujednačen ten

Već godinama, vitamin C zauzima posebno mjesto među najtraženijim sastojcima za njegu kože, a upravo je on osnova Revitalift Clinical linije. Ovaj snažan antioksidans poznat je po svojoj sposobnosti da koži vrati blistavost, ujednači ten i ublaži prve znakove starenja, čineći ga idealnim za žene koje žele održati mladolik i zdrav izgled kože.

Vitamin C serum iz Revitalift Clinical linije sadrži čak 12% ovog aktivnog sastojka, što ga čini jednim od najefikasnijih seruma na tržištu. U kombinaciji s vitaminom E i salicilnom kiselinom, serum djeluje sinergijski kako bi smanjio fine linije, poboljšao teksturu kože i pružio vidljiv sjaj. Ovaj serum se posebno ističe u borbi protiv hiperpigmentacija, čineći ten ujednačenim i zdravim.

Pored seruma, na događaju su posjetioci imali priliku isprobati i fluid iz iste linije, koji pruža laganu, ali efikasnu hidrataciju, idealnu za svakodnevnu upotrebu. U kombinaciji sa serumom, fluid dodatno pojačava blistavost kože, stvarajući svež i mladolik izgled.

Bright Reveal linija – pouzdan saveznik u borbi protiv tamnih fleka

Tamne fleke i neujednačen ten predstavljaju jedan od najčešćih izazova u njezi kože, a Bright Reveal linija dokazala se kao pouzdan izbor za žene koje traže vidljive rezultate. Ova linija, obogaćena niacinamidom, pruža sveobuhvatnu njegu koja ciljano djeluje na hiperpigmentacije, sitne bore i općenito izgled kože.

Serum i fluid iz Bright Reveal linije posebno su formulirani kako bi ublažili tamne fleke, čineći ten ujednačenim i blistavim. Niacinamid, poznat po svojim sposobnostima smirivanja kože i posvetljivanja pigmentacija, djeluje kao ključni sastojak koji pomaže u smanjenju diskoloracija. Uz to, ovi proizvodi dubinski hidratizuju kožu, čineći je glatkom, zdravom i sjajnom.

Skin Science – prvi regionalni događaj u Beogradu

Stela Pleše Bonifačić, L’Oréal Paris Skincare brend menadžerica, obratila se prisutnima na ovom događaju posvećenom ženama da izgledaju i osjećaju se najbolje, osnažujući ih da ostvare svoje snove.

„Ovo je jedinstven trenutak za L’Oréal Paris skincare tim. Danas slavimo više od jednog stoljeća znanstveno vođenih beauty proizvoda koji osnažuju žene da vjeruju u sebe, da naprave promjenu, da preuzmu kontrolu i osjete ono “crveni tepih” samopouzdanje svakog dana. Više od jednog stoljeća, L’Oréal Paris je na čelu inovacija, formula i visokih performansi proizvoda. Danas, postajem emotivna kada vidim naše drage zagovornike, cijenjene partnere, lojalne kupce i posvećene kolege iz Hrvatske, Slovenije, Bosne, Bugarske i Srbije. Hvala vam puno što ste nam se pridružili kako bismo vam pokazali kako L’Oréal Paris ide dalje od same ljepote.“

Stela Pleše Bonifačić (2)
Stela Pleše Bonifačić, L’Oreal Paris Skincare brend menadžerica

Tko je sve prisustvovao Skin Science događaju u Beogradu i uživao u glazbenom nastupu i performansu plesa na svili, pogledajte u nastavku.

L'Oréal Paris Skin Science događaj (11)

Foto: PR

*Bazirano na NielsenIQ RMS podacima, za kategoriju proizvoda za njegu kože lica žena, za period u trajanju od 12 mjeseci do prosinca 2023. godine, s obzirom na ukupnu vrijednost prodaje, na tržištu široke potrošnje u 33 zemlje (Copyright © 2024, NielsenIQ).

** Na osnovu NielsenIQ RMS podataka o vrijednosti i jedinicama prodaje za kategoriju Ženski serumi protiv starenja za njegu lica 15ml do 60ml, u periodu od 12 mjeseci koji se završava u travnju 2023. godine za 27 zemalja koje čine 77,1 % svjetskog BND, kanali masovne prodaje.

Učitati još
Zatvori