Rujan je definitivno modni mjesec s obzirom na to da predstavlja poveznicu s Tjednima mode širom svijeta, ali i onaj koji ove godine možemo nazvati dominacijom H&M brenda. High street gigant, osim moguće kolaboracije s Charli XCX, prezentirao je kolekciju koja čini imperativ stylish jeseni, i organizirao jedan od najimpresivnijih događaja u Londonu, sada nas je razveselio i svojom beauty trgovinom – nazvanom H&M Beauty.
Što sve zapravo čini ovaj koncept i zašto nitko ne priča o istom, donosimo u nastvaku.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
H&M Beauty
Ovo definitivno nije prvi put da se brendovi odjeće okreću i beauty industriji. U kapitalističkoj utrci 21. stoljeća profit je pobjednička štafeta, te je vrlo jasno da se za isti apsolutno svi grabe. High end brendovi odavno su proširile svoje biznise kroz beauty svijet, kako linijama kozmetike, šminke tako i uz parfeme. Naravno, pored beauty industrije tu su i gastronomske atrakcije, te tako Zara odnedavno ima i svoju slastičarnicu, a Ralph Lauren, Prada i mnogi drugi posjeduju i svoje kafiće.
Zara predstavlja high street giganta koji je prvi lansirao svoju beauty liniju, i istu integrirao u butike širom svijeta. Španjolski brend poznat je i po svojim parfemima, te se pored pristupačne cijene i velikog raspona mirisa pojedinci nerijetko odlučuju za iste.
Međutim, H&M je sada želio beauty igru podići na sljedeći nivo. H&M posjeduje i svoje beauty proizvode, ali je u svojoj trgovini istaknuo one koje kreiraju i drugi brendovi. Ako ste ikada posjetili Harrods i njihov koncept, ova matrica poslovanja vam je i više nego poznata. Pored činjenice da H&M posjeduje svoju liniju odjeće, sada želi i postati brend koji će biti prva asocijacija na prodaju šminke i kozmetičkih proizvoda. U ovoj trgovini imate priliku kupiti mnoštvo skincare i makeup proizvoda različitih brendova. Stoga, to predstavlja poslovanje nalik na beauty concept store – ali uz H&M potpis.
@hmbeauty Beauty dreams do come true. #HMBeauty
♬ originalljud - hmbeauty
Prva H&M Beauty trgovina otvorena je u Švedskoj, a nadamo se da će ovaj koncept uskoro biti dostupan i kod nas.
*Tekst je preuzet s Journal.rs.
Foto: Instagram ( @hmbeauty)