Zašto je nova formula bestseller proizvoda naišla na brojne kritike beauty zajednice?
Zašto je nova formula bestseller proizvoda naišla na brojne kritike beauty zajednice?

Zašto je nova formula bestseller proizvoda naišla na brojne kritike beauty zajednice?

Beauty industrija se neprestano razvija, donoseći nove formule koje redefiniraju standarde u njezi kože, makeupu i kosi. Inovacije u sastojcima i tehnologijama omogućavaju stvaranje proizvoda koji su efikasniji, održiviji i bolje prilagođeni različitim potrebama potrošača. Ipak, brojni beauty entuzijasti često nisu zadovoljni novitetima.

Givenchy Prisme Libre puder u prahu

Givenchy je jedan od onih luksuznih brendova koji postavljaju visoke standarde u beauty svijetu, a jedan od njihovih bestseller proizvoda, Prisme Libre puder u prahu, predstavljen je u novom pakiranju i s novom formulom. Pokreće je tehnologija Prismatic Light™ za cjelodnevni učinak bluranja koji poboljšava prirodnu blistavost kože. Nova ultra-fina formula je 46% rjeđa od prethodne, napravljena je od mikroniziranog praha kako bi pružila udoban prozračni i dugotrajan finiš koji se ne osjeća na koži.

 

U čemu je razlika između stare i nove formule?

Svojim 4-u-1 djelovanjem, Givenchy Prisme Libre puder u prahu u 4 boje zamagljuje i fiksira do čak 12 sati zbog matirajućeg i posvjetljujućeg efekta koji traje 24 sata. Na TikToku odmah su se pojavili brojne recenzije i usporedbe stare i nove formule. Iz stare formule uklonjeni su talk i dimetikon, što je ovaj proizvod učinilo zdravijim i održivijim. Najčešća zamjerka novoj formuli je što ne zaglađuje i blura pore toliko dobro kao stara.

@roseandben

What is happening?! 😱🥲🥹 #viralmakeup

♬ original sound - Rose Siard

Givenchy Prisme Libre puder u prahu

Ovaj proizvod dostupan je u 7 nijansi, a svaki puder u prahu dizajniran je da pristaje svakom tonu kože i kombinira 4 komplementarne boje – 2 nijanse za korekciju boje i 2 nijanse koje ujednačavaju ten – koje se stapaju u jednu za savršeni makeup look. Cijena mu je oko 57 eura.

Foto: Instagram (@sephora), Givenchy

Učitati još
Zatvori