Moschino se vraća na modnu mapu – nova kampanja snimljena je na ulicama Milana i odlična je
Moschino se vraća na modnu mapu – nova kampanja snimljena je na ulicama Milana i odlična je

Moschino se vraća na modnu mapu – nova kampanja snimljena je na ulicama Milana i odlična je

Moschino je objavio svoju prvu kampanju pod novim kreativnim vodstvom, Adrianom Appiolazom. Appiolaza je predstavio svoju prvu kolekciju za ovu talijansku kuću na milanskom Tjednu mode, a riječ je o Fall/Winter 2024. kolekciji. Nazvao ju je Collezione 0 i time najavio svoj početak u Moschinu. S ukupno 41 izlaza, A. je uspio održati DNA Moschina, ali i dati mu novo, modernije ruho. Kampanja prati 5 djevojka koje uživaju u svakodnevnom životu u Milanu. Fotografije i video zrače hedonizmom, vrckavošću i ležernošću, a A. se pojavljuje u par shotova. Isto je radio i osnivač Moschina, Franco Moschino.

Sinonim za Moschino je Jeremy Scott

Poznati dizajner je bio na čelu kreativnog vodstva Moschina deset godina. Moschino je brend koji ili volite ili mrzite. Nije za svakoga, no činjenica je da se ističe iz mase i da je prepoznatljiv. Scott je pridobio nadimak “Kralj campa”, a njegov pristup kolekcijama “Cheap and Chic” je postao signature brenda. Postoje neki dizajneri koji su bili i nositelji brenda – Lagerfeld za Chanel, Tisci za Givenchy, Scott za Moschino… Onda imate one koji to nisu, recimo Chiuri za Dior, Viard za Chanel. Ok, makli smo se s teme – idemo pogledati kampanju, pa ćemo malo prokomentirati Appiolazu.

Nakon dugo vremena, Moschino je nosiv

I tijekom ere Scotta, Moschino je bio nosiv, ali samo za one najsnažnije. Uvijek je bilo kiča, zlata, dijamanata, grafika… Sve što vam padne na pamet, Scott je imao u kolekciji. Uspješno je žonglirao između glamura i kiča, pa smo tako dobili Bellu Hadid u predivnoj crnoj haljini s dijamantima i Katy Perry u hamburger haljini (ili bolje rečeno, instalaciji). Obje za isti event, Met Galu 2019. S dolaskom Appiolaze, Moschino postaje nosiv, komercijalan i aktualan. Ovakav Moschino će sigurno privući veće mase, a A. će za brend napraviti isto što je Jonathan Anderson za Loewe posljednih par godina. Ili ako pričamo o visokoj modi, Daniel Roseberry za Schiaparelli. Ponovo će ga staviti na modnu mapu. U nastavku pogledajte kolekciju za Fall/Winter 2024., istu kolekciju koja je u kampanji.

Moschino FW 2024 kolekcija
Moschino FW 2024 kolekcija
Moschino FW 2024 kolekcija
Moschino FW 2024 kolekcija

Što je A. radio prije Moschina?

Argentinac s engleskom adresom ima impresivan CV. Phoebe Philo, tada kreativna direktorica brenda Chloe, sada ikona svega modnog, ga je primijetila još tijekom njegovog studija na Central Saint Martinsu. Nakon studija, on kreće raditi rame uz rame s Philo, nakon čega se seli u Miu Miu, pa u Louis Vuitton. 2014. godine kreće raditi u Loewe gdje je i ostao do Moschina. Dakle, 10 godina je radio s Jonathanom Andersonom. Logično da je Loewe ostavio trag i u njegovom modnom izričaju, tako da možemo vidjeti neke sličnosti, ali daleko od bilo kakvog kopiranja ili nedostatka kreativnosti. Da ne znam, rekla bih da je radio u Gucciju, jer ako pogledate kolekciju i kao cjelinu, ali i fokusirate se na pojedine komade i detalje, ona ima taj guccijevski prizvuk.

Moschino Fw 2024 kolekcija
Moschino, FW 2024
Loewe FW 2017 kolekcija
Loewe, FW 2023
Moschino FW 2024 kolekcija
Moschino, FW 2024
Loewe Fw 2017 kolekcija
Loewe, FW 2017

Moschino će postati it brend

Ako ovako nastavi, na dobrom je putu da doživi glow up kakav je doživio, recimo Miu Miu. Čekamo nove kolekcije i kampanje, a vi možete reći da ste prvi čuli kod nas – Moschino se vratio.

Foto: Instagram, Spotlight/ Launchmetrics

Učitati još
Zatvori