Legendarna Baguette torba dobila je svoj parfem. Stiže prva kolekcija mirisa modne kuće Fendi
Fendi je najavio svoju prvu kolekciju parfema, liniju od sedam mirisa – Prima Terra, Perché No, Siempre Mio, Ciao Amore, Dolce Bacio, Casa Grande, La Baguette – za koje modna kuća kaže da su inspirirani članovima obitelji Fendi i njihovim prepoznatljivim kožnim torbama. Svaki miris nalazi se u staklenoj bočici koja se može ponovno puniti.
Suradnja parfumera i dizajnera
Profili mirisa kreću se od mješavine svježeg ružičastog papra i tamjana (parfem Perché No) do “druge kože” bergamota i cvijeta naranče (parfem Siempre Mio). Parfumeri Quentin Bisch, Fanny Bal i Anne Flipo surađivali su s kreativnim direktorima modne kuće Fendi kao što su Kim Jones, Silvia Venturini Fendi i Delfina Delettrez Fendi na svakom mirisu. Silvia Venturini Fendi istaknula je da kolekcija izražava dizajnerske kodove brenda iz drugačijeg gledišta, mijenjajući kožu, pamuk i hardver za mješavinu visoko koncentriranih mirisnih nota.
Parfem inspirirani članovima obitelji
Modni entuzijasti najvjerojatnije će gravitirati prema La Baguetteu, spoju francuskog irisa, madagaskarske vanilije i kože. Miris dolazi u svijetloj, sunčanoj nijansi koja je usklađena s Fendijevim trenutnim asortimanom Baguette torbi. “Bila sam trudna kad sam dizajnirala Baguette torbu,” otkrila je Silvia. “To je bezvremenski komad koji će uvijek biti povezan s idejom nove generacije.” Ima smisla da miris inspiriran njezinim unucima – šestogodišnjim blizancima Taziom i Dardom – odaje počast ovom kultnom komadu. U doslovnijem smislu, sunčani, mekani miris također asocira na omiljeni zalogaj blizanaca: krišku kruha s maslacem i šećerom.
Osim La Baguette mirisa, Prima Terra priča priču o djetinjstvu Kima Jonesa u južnoj i istočnoj Africi, dok Casa Grande odaje počast matrijarhu modne kuće, Adele Casagrande Fendi. Naziv potječe od Adelinog djevojačkog prezimena Casagrande, a parfem predstavlja njezino životno djelo i uspjeh.
Modni dodaci za parfeme
Fendi je danas u modnom svijetu najpoznatiji po svojoj kožnoj galanteriji i dodacima. U Fendi ponudi nalaze se i kožni etui za parfem, a set od tri mirisa dolazi u kožnom koferu s prepoznatljivim Fendi monogramom. Kao jedan od najvećih modnih dodataka za ljeto 2024. previđa se elegantna torbica za parfem koja se zakači na ručku druge torbe. Ovi dodaci impliciraju da Fendijevi mirisi ne bi trebali stajati na polici kod kuće – oni su namijenjeni putovanju.
Lansiranje Fendi mirisa spremno je značajno utjecati na tržište parfema. Iako je prerano prognozirati hoće li napraviti revoluciju u industriji kao što je legendarni Baguette model učinio za torbice, stilski početak svakako obećava.
Kolekcija izlazi 20. lipnja, a za primanje obavijesti možete se prijaviti ovdje.
Foto: Fendi