Iako se na tržištu pojavio tek prije godinu dana, hrvatski brend cipela MARA D već je privukao pozornost domaće publike, a novost je proljetna kolekcija koju je dizajnerica Marijeta Duvnjak osmislila osluškujući želje i komentare svojih klijentica.
Rezultat Marijetina promišljanja je kolekcija tenisica od najfinije kože koje u ovoj sezoni više nisu samo ‘casual wear’. U ponudi su dvije varijante – niske tenisice ‘na čičak’ (modeli MAI i MEI), te visoke tenisice na vezanje (modeli BLUE, DAISY i ANNE). Zahvaljujući sofisticiranom dizajnu, sve se one vrlo jednostavno kombiniraju u svakoj, pa i poslovnoj odjevnoj kombinaciji za popularni ‘casual smart look’.
Kada su pak sandale u pitanju, ove sezone sve je u znaku ravne obuće. Tako je u ponudi ravna varijacija najpoznatijeg modela MARA i potpuno novi, atraktivan model SANOA. U kolekciji prevladavaju pastelne, nježne nijanse roze, bež, tirkizne i sive, s primjesama intenzivnijih nijansi plave, ljubičaste, te azurno plave.
”Kao i svakoj ženi važno mi je da obuća koju nosim bude vizualno atraktivna, izrađena od kvalitetnih materijala i udobna za cjelodnevno nošenje. Upravo tome u izradi MARA D obuće posvećujemo najveću pažnju”, zaključuje Marijeta Duvnjak čija nova MARA D kolekcija objedinjuje sve što je ženama u intenzivnoj užurbanoj svakodnevici bitno – upečatljive su, kvalitetne, moderne, stylish, udobne i mogu se nositi u svakoj prilici.
Kampanja za proljeće-ljeto 2016. nastala je pod kreativnim vodstvom dizajnerice i vlasnice, Marijete Duvnjak. Ispred objektiva fotografa Franje Matkovića našle su se Darija Gabrić i Petra Krnić, za make up je bila je zadužena Sanja Obrovac, styling Doris Fatur, a za kosu Mijo Majhen.