Skandinavski brend poznat po neutralnim nijansama ovim stanom dokazuje da se boje vraćaju
Skandinavski brend poznat po neutralnim nijansama ovim stanom dokazuje da se boje vraćaju

Skandinavski brend poznat po neutralnim nijansama ovim stanom dokazuje da se boje vraćaju

Ono što je za modne entuzijaste Tjedan mode u Parizu, a za filmske Festival u Cannesu, to je za ljubitelje dobrog dizajna Salone del Mobile u Milanu. A ove godine, najznačajniji sajam namještaja spojit će i ova tri svijeta izložbama koje priređuju David Lynch, Loewe, Issaye Miyake, između ostalih.

Bliži se Design Week u Milanu: Ovo su brendovi koje ćemo pratiti, između ostalog, i dva hrvatska

Sajam se ove godine održava od 16. do 21. travnja, a prilika je to da uživate u kreativnim dizajnima i inspirirate se novim trendovima.

Thinking Room, David Lynch

Svijet Davida Lyncha podrazumijeva, između ostalog, i pažljiv odabira prostora u kojem se razvijaju likovi i njihovi životi. Twin Peaks duguje svoju prepoznatljivu estetiku planinskoj, međugorskoj američkoj provinciji. Zato s posebnim entuzijazmom iščekujemo instalaciju čuvenog redatelja koja će biti postavljena u okviru ovogodišnjeg Tjedna dizajna u Milanu. Soba za razmišljanje (engl. Thinking Room) predstavlja idejni projekt Lyncha, koji je razvio zajedno s kustosom Antoniom Monedom. A kako Lynch zamišlja prostor za uspješnu kontemplaciju? Lost Highway može biti nagovještaj. Neobičan prolaz vodi u hipnotizirajući prostor u kojem ostajete sami sa svojim mislima, a one se odbijaju o zidove prekrivene ogledalima.

Fashion meets interior design

Kada kažemo Issey Miyake svi pomislimo na naborane haljine, suknje i druge komade kojima je japanski dizajner ucrtao liniju između prijeposlije u modnom dizajnu. Iako je preminuo prije dvije godine, njegova ostavština i dalje živi upravo kroz kreacije koje evociraju njegovu virtuoznost u kreiranju dinamičnih komada – ovog puta, umjesto odjevnih, nabori će oživjeti na nesvakidašnji način. Posjetitelji sajma u Milanu moći će pogledati izložbu Fold and Crease, koju čini serija radova nastala u suradnji s modnim brendom i nizozemskim kolektivom We Make Carpets. Zajedničkim naporima, nastali su naizgled tkani eksponati, koji zapravo predstavljaju amalgam velikog broja svakodnevnih predmeta. Za nizozemski brend, ovo je uobičajen način proizvodnje, pa su tako ranije predstavili svoje “tepihe” od plastičnih flaša i spajalica.

Svoje interijerske radove predstavit će i Fendi Casa. Ono što je Birkin torba u svijetu mode, to su Avalon jastuk i deka u luksuznom dizajnu interijera, pa prisustvo brenda Hermès u Milanu, ovog puta u okviru Tjedna dizajna, ne iznenađuje. Čest gost Salona je i Loewe, koji se ove godine vraća s novom kolekcijom stolica.

Re/Creation, Lasvit

Dizajn namještaja i interijera predstavlja jednu od najpopularniji formi primijenjene umjetnosti. Granice između praktičnog i lijepog brišu se tijekom Tjedna dizajna u Milanu. Češki brend Lasvit predstavit će umjetnost kreiranja staklenih ornamenata, kako kroz predmete u okviru izložbenog prostora, tako i monumentalnom instalacijom na otvorenom. Konceptualni projekt Porta čini veliki eksponat od topljenog stakla, napravljenog u najvećoj europskoj topionici. Lasvit će na izložbi prikazati i novu kolekciju švedskog studija Claesson Koivisto Rune pod nazivom Nebula, koja će se sastojati od stolnih lampi u dvije veličine te stropne svjetiljke.

Muuto Milan apartment, Muuto Design

Kada se sretnu milanska profinjenost i njene jarke boje sa skandinavskim minimalizmom, nastane Muuto Milan apartment, konceptualni projekt čuvenog dizajnerskog studija iz Danske. Za potrebe Tjedna dizajna u lombardijskoj prijestolnici, danski tim osmislio je stan – i sve što ga stanom čini – u ovom gradu, inspirirajući se njegovom dugom tradicijom vizualnih umjetnosti. Dizajneri su se posebno oslanjali na estetsku tradiciju 70-ih i 80-ih, doba kada je Milano postao gradom kakvim je danas – centrom luksuznog dizajna i suvremene talijanske umjetnosti. Ipak, osjetni su utjecaji prepoznatljivog danskog nasljeđa, pa će posjetitelji u njihovom izložbenom prostoru vidjeti simbiozu južne i sjeverne ideologije.

Poznat po neutralnim nijansama Muuto ovim stanom dokazuje da se boje vraćaju na velika vrata te da neutralne nijanse polako više nisu u prvom planu.

Na Tjednu dizajna dva hrvatska brenda

Prostoria – Paviljon 24 | F03 G04

Prostoria se u kratkom vremenskom razdoblju manje od desetljeća transformirala od proizvođača namještaja do dizajnerske tvrtke koja se razvija. Njihova strast za dizajnom i poriv za stvaranjem namještaja čija kvaliteta ostaje najvažnija čak i kada se vremena i navike mijenjaju, vidljiva je u njihovim dizajnu. Svoju će novu kolekciju predstaviti u Paviljonu 24.

Prostoria, Salone del Mobile (1)
Prostoria, Salone del Mobile (2)
Prostoria, Salone del Mobile (3)
Prostoria, Salone del Mobile (4)
Prostoria, Salone del Mobile (5)

Milla & Milli – Paviljon 14 | C29

Milla & Milli je brend renomirane hrvatske tvrtke Mundus Viridis koji proizvodi vrhunski namještaj, oblikovan od strane talentiranih i nagrađivanih hrvatskih dizajnera kao što su Maša Vukmanović, Jelena Lukač Kirš i Jakov Šrajer.

Svi proizvodi ovog domaćeg brenda izrađuju se isključivo od najkvalitetnijeg hrvatskog masivnog drva s ekološkim FSC® certifikatom koje je tretirano specijalnim uljima kako bi trajno zadržalo željeni izgled i kvalitetu. Milla & Milli je na tržište dosad plasirao nekoliko serija namještaja za koje su dobili razna priznanja, a sada će se predstaviti i na Tjednu dizajna u Milanu.

 

Milla & Milli, Salone del Mobile (2)
Milla & Milli, Salone del Mobile (3)
Milla & Milli, Salone del Mobile (4)
Milla & Milli, Salone del Mobile (1)

*Članak preuzet s portala Journal.rs.

Foto: Instagram (@fendicasa, @lasvitdesign, @muutodesign, @parla_design), Ruggiero Scardigno, Andrea Mariani, Ludovica Magnini (Salone del Milano), Prostoria, Milla & Milli

Učitati još
Zatvori