Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže
Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže

Zabranjeni telefoni na reviji? The Row je prva modna kuća koja se vratila na old school reportaže

Moda se vraća na tvorničke postavke, a prvi korak napravile su Mary-Kate i Ashley Olsen. U sklopu Tjedna mode u Parizu na programu je danas, između ostalog, bila i revija njihovog poznatog brenda The Row, a nekim uzvanicama su na samom ulazu (shocker!!!) oduzeti telefoni. Sa svima je komunciran no social media policy i svi su se, ne toliko oduševljeni, pridržavali novih pravila.

U vrijeme prezasićenosti sadržajem i svime što se plasira na društvene mreže u real timeu izgubio se svojevrsni ekskluzivitet, pa je poznati duo odlučio vratiti se na old school principe – blok, olovka i fokus na samu reviju umjesto na puko kreiranje kontenta.

Prepustimo se mašti

Kao u staro (čitaj zlatno) doba izvještavanja s modnih događaja za sada imamo samo – novinarske opise. Ono što znamo je da su se na samom ulazu služili kava i zeleni čaj (kao svojevrsno piće dobrodošlice), da su uzvanicama oduzeti telefoni, da je pista bila smeđe boje i da je njom prošetala Eva Herzigova.

Popularni IG profil @stylenotcom prenio nam je mini izveštaj u svom stilu gdje smo dodatno saznali i da je first look bio baloner khaki boje, kao i da se u kolekciji pojavljuju tenisice i turbani. Službenij fotografija s revije još uvijek nema, tako da vizualizujemo kolekciju i čekamo bilo kakav materijal da vidimo koliko smo bili blizu.

The row
@stylenotcom

Povratak pravim vrijednostima

Je li ovaj mali (ali svakako značajan) korak početak povratka u vremena kada je prisutstvo na reviji značilo luksuz? Kada smo bili u iščekivanju same reportaže i kada je riječ modnog novinara značila više nego story influencera?

Ako svi imamo mogućnost pratiti livestream revije po čemu su ljudi iz modne industrije važniji od svakoga tko je trenutno ulogiran na internet? Modne kuće su se pogubile u vremenu digitalnih medija i želji da im kolekcije budu viralne odmah, dok je ovaj potez modne kuće The Row napravio veći marketing nego sve ostale revije u paketu. I na kraju dana postavlja se pitanje – koja će biti uloga infuencera na Tjednu mode ako ne mogu prenositi sadržaj? Are we going back to basics? 

Foto: Profimedia, Instagram / @stylenotcom / @10magazine

Učitati još
Zatvori