Ima ih i kod nas: Arapski brend koji radi najkvalitetnije i najtrajnije dupliće dizajnerskih parfema
U posljednjih godinu dana itekako se zahuktala priča oko arapskih parfema, a brend koji se najčešće spominjao je neupitno Lattafa. I ne, nije čudno ako još uvijek niste čuli za njih – ali su svakako ime o kojem ćete voljeti znati više.
Na tržištu preko 30 godina
Vjerojatno ste pomislili da je riječ o novitetu na tržištu, no brend Lattafa je osnovan 1992. godine u Dubaiju u UAE od strane Lattafa Perfumes Industries L.L.C. Riječ je o najkvalitetnijem proizvođaču parfema na Bliskom istoku. Uz Lattafu, imaju još 6 brendova inspiriranih predominantno arapskom kulturom, ali i francuskom parfumerijom. Lattafa je nastala upravo kao potreba kako pomiriti ova dva, naizgled mirisno vrlo oprečna svijeta. S idejom kako bi ne samo vlastitom tržištu, već i svjetskom, ponudili parfeme arapske kvalitete i snage sa fuzijom arapskom i francuskog mirisa.
Lattafa je tako radila na popularizaciji ouda na zapadu, a danas je na tržištu najpoznatija kao tzv. dupe kuća. To znači da predominantno radi kvalitetne parfeme inspirirane popularnim dizajnerskim i niche parfemima na tržištu. Ono što ih izdvaja iz mase nije samo primamljiv arapski štih i jačina te dugotrajnost parfema, već i njihova cijena. Naime, najskuplji parfem koji imaju košta oko 45 eura, dok nude i parfeme od 20 eura naviše. Smatraju se premium parfumerijom koja ima tendenciju uči na niche tržište – a izgleda da su upravo napravili prvi korak ka tome.
Presedan u Lattafi
Njihov novi parfem “Teriaq” postao je popularan na društvenim mrežama i prije nego se našao u prodaji! Baš kako je društvena mreža Tik Tok zaslužna za generalnu popularizaciju niche mirisa među javnosti, tako je zaslužna i za popularizaciju arapskih parfema. No ovaj Lattafa parfem je nešto posebno.
Naime, ovo je prvi Lattafin parfem stvoren u suradnji s poznatim francuskim nosom. Quentin Bisch radio je na mnogim niche parfemima u kućama poput Amouagea, Etat Libre d’Orange, Ex Nihila itd., no prepoznat ćete ga po trenutnim niche hitovima, “Fleur Narcotique” od Ex Nihilo, “Hibiscus Mahajad” od Maison Crivelli te “Delina” od Parfums de Marly.
Nadalje, stoji i iza popularnih dizajnerskih parfema poput “štikle”, odnosno “Good Girl” kao i “Bad Boy” od Caroline Herrere te Jean Paul Gaultierove “La Belle”.
Upoznajte “Teriaq”
“Teriaq” opisuju kao atipičan gurmanski parfem čijim allureom se Lattafa opako približava niche tržištu – no ostaje na popularnoj cijeni od 38 eura. Gornje note parfema su karamela, gorki badem, ružičasti papar i marelica. Srednje note su med, bijelo cvijeće, ruža i rabarbara, dok se u bazi kriju vanilija, labdanum, koža, mošus i vetiver.
Njegova drvenasta baza smiruje brojne slatke note, među kojima se navodno najviše ističe med. Iako je uniseks, većina ga opisuje kao više ženski parfem, koji ima zavidnu dugotrajnost i auru. Također, vidjeli smo pregršt komentara kako je pravi magnet za muškarce.
Lattafa parfemi su dostupni i u Hrvatskoj, međutim Teriaq još uvijek nije stigao na naše tržište.
Foto: Instagram (@cindymello, @negin_mirsalehi), Lattafa.com, Fragrantica.com