Tijeko analize pozivnica za Jacquemus i Balenciaga revije, zaključili smo da kreativni timovi ovih modnih kuća posjeduju veliku dozu originalnosti kada je u pitanju pristup toj tematici. Sa svakom novom revijom oni se trude nadmašiti sami sebe i prethodno dizajnirane pozivnice, koje mnogi modni fanatici žele imati u kolekciji. Ipak, jasno je da oni nisu jedini brendovi koji to čine.
Isto je uočljivo i kada je u pitanju francuski brend CHANEL koji, iako gostima ne šalje štruce kruha ili polomljene mobitele, pokušava unikatnim pozivnicama privuči dodatnu pažnju na revije.
Stavljajući u fokus određeni detalj same revije ili kolekcije, kreativni tim francuskog brenda dovodi u vezu različite aspekte koji su fokusirani na modu i dizajn. Počevši od specijalno dizajniranih šalova pa sve do cvijeća iz pariških vrtova, donosimo samo neke od pratećih elemenata koji su bili sastavni dio najupečatljivijih CHANEL pozivnica.
01. KOLEKCIJA: Haute Couture 24
Uoči CHANEL Haute Couture revije u Parizu za sezonu Proljeće/ljeto 2024 predstavljen je film The Button. U njemu glavnu ulogu tumači ambasadorica brenda Margaret Qualley koja pokušava pronaći gumb sa svoje CHANEL jakne.
U nastojanju da ispravi nesavršenost na omiljenom odevnom komadu, Margaret se susreće s Naomi Campbell koja joj pomaže da stigne do CHANEL trgovine na pariškoj adresi 31 rue Cambon. Najvažniju poruku prenosi joj glumica Anna Mouglalis, a koja glasi: Beauty within the imperfections of time.
Upravo taj gumb bio je jedan od sastavnih dijelova pozivnice za najnoviju CHANEL reviju. Pored njega, u poklon paketu svoje mjesto pronašla je i personalizirana ulaznica na kojoj je ispisana ranije spomenuta poruka.
02. KOLEKCIJA: Prêt à porter 21/22
Pozivnica za reviju na kojoj je prezentirana ova kolekciju poslana je u onliku poklon paketa. Ali ovaj put, doslovno. Kutija se sastojala od personalizirane pozivnice, nekoliko klasičnih proizvoda za šminkanje poput ruža te popularnog Chanel N°5 parfema. Ovi proizvodi karakteristični su po tome što su se koristili za potrebe same revije.
Međutim, najveću pažnju privukao je specijalno dizajnirani QR kod koji vodi na playlistu čiji je autor fashion’s go-to sound designer koji stoji iza prepoznatljivog glazbenog odabira za CHANEL revije – Michel Gaubert.
03. KOLEKCIJA: Métiers d’art 23/24
Pozivnica za predstavljanje kolekcije Métiers d’art u Manchesteru objedinila je različita obilježja tog grada. Kolekcija je prethodno prikazana u gradovima kao što su Tokio i New York, a CHANEL se odlučio za Manchester zbog njegovog utjecaja na razvoj popularne kulture i različitih glavnih žanrova.
Tada aktualni goodie bag predstavljen je u formi velike crvene torbe koja je na sebi imala fotografije i crteže koji se odnose na povijesni značaj grada. CHANEL tim pažljivo je proučio sve bitne odlike Manchestera, a unutar torbe nalazila su se tri ključna predmeta.
Osim same pozivnice, prvi poklon predstavljao je šal, odnosno marama, s prepoznatljivim floralnim emblemom brenda i slovima MCR. Drugi predmet bila je ploča s pjesmama koje je, ponovo, pažljivo odabrao Michel Gaubert. Naposletku, treća stavka unutar torbe bila je kopija magazina Chaos69.
04. KOLEKCIJA: Croisière 21/22
Last, but not least – CHANEL tim se, za promociju proljetne kolekcije u sezoni 2021./22., odlučio pozivnicu upotpuniti posebnim cvijećem. Svaka gošća dobila je buket cveća probranog iz pariškog vrta. Samim tim, pozivnica je na kreativan i jednostavan način dovedena u vezu s samom revijom, koja je održana na različitim lokacijama.
Iako se ovaj poklon, za razliku od ostalih, nije sastojao od više elemenata – upravo on je pojedine najviše oduševio. A vodeći se mantrom simple but effective, CHANEL je još jednom uspio privuči pažnju na tada aktualnu kolekciju.
Tekst je preuzet s portala Journal.rs.
Foto: Instagram (@chanelofficial, @katyackermann, @myarmoire, @lesbest, @darjabarannik)