Unatrag godinu dana, high street brendovi počeli su stvarati svoje virtualne zajednice koje okupljaju sve zaljubljenice (i zaljubljenike) u njihov dizajn. Oni se povezuju na način da se fotografiraju u odjevnim komadima određenog brenda, svoju fotografiju objavljuju na Instagramu i označuju je s hashtagom koji je na društvenim mrežama pokrenuo upravo taj brend, kako bi mogao pratiti tko sve i na koji način nosi njegove komade.
Ovu praksu prvi je započeo Mango sa svojim #MangoGirls, no ove sezone pridružili su mu se i drugi. Primjerice, H&M koji odnedavno ima #HM GALLERY, kao i Primark koji je pokrenuo Primaniju. Sada smo otkrili da isti koncept ima i Stradivarius, čiji kupci svoje fotografije označuju s hashtagom #stradilooks.
#STRADILOOKS
Pregledom ovog hashtaga, uvjerit ćete se u to koji su Stradivarius komadi ove sezone najpopularniji i najviše se nose. Također, mogli biste dobiti inspiraciju za vlastite odjevne kombinacije, što je svakako bila jedna od namjera brenda Stradivarius kada je stvarao ovu online zajednicu povezanu jednim hashtagom.
Ako je suditi po ovim fotografijama, lako je zaključiti kako su trendseterice ove jeseni objeručke prigrlile trend sivih blejzera, ženskih odijela, oversized traper i kožnih jakni, karirane kapute, lepršave cvjetne maxi haljine, beretke, kačkete i mnoge druge dizajnom dopadljive Stradivarius komade. Što se ovih dana još nosi iz Stradivariusa, saznajte u nastavku.