2016. godine bojom godine okrunjene su dvije; nježno ružičasta i baby plava, zatim je 2017. godina bila u znaku zelene boje pod imenom Greenery, a za 2018. godinu bojom godine proglašena je Ultra Violet. To je u svom godišnjem izvješću jučer i službeno potvrdio autoritet za boje Pantone, a nešto slično i sami smo predvidjeli, kada smo vam ranije ove jeseni pisali o boji lavande kao najpoželjnijoj boji za novu godinu, koju već viđamo na gradskim ulicama. Kroz 2017. pojavljivalo se mnogo znakova koji su predviđali da će 2018. godinom vladati ljubičasta u svim svojim nijansama, a jedan od najznačajnijih svakako je bio onaj s modnih pista. Dizajneri su reviju za revijom interpretirali ljubičastu boju na sebi svojstven način i potiho stvorili modni trend koji će eksploziju doživjeti u novoj godini.
No, moda nije jedino polje koje su stručnjaci iz Pantonea istraživali uoči izbora boje godine. Otprilike njih 10 proputovalo je svijet u 2017. i istražilo koje se boje počinju protezati gastronomijom, beauty scenom i uređenjem interijera. Tako je finalistica, koja je uz to i odnijela pobjedu, postala već spomenuta Ultra Violet.
Pantone ovu boju opisuje dramatičnom, provokativnom i bojom koja potiče na razmišljanje, komunicira originalnost, inovacije i vizionarski način razmišljanja koji nas tjera u budućnost. “Pantone boja godine za 2018. znači mnogo više od toga što je sada u trendu u svijetu dizajna – ona je istinska refleksija toga što nam danas svima u svijetu treba”, otkrila je Laurie Presman, potpredsjednica Pantone Color instituta.
Foto: Pantone, IMaxTree