Tenisice su pomele modnu scenu prije nekoliko godina, isprva sramežljivo, a zatim toliko snažno da ih danas kao fenomen naprosto ne možete ignorirati. Originalno namijenjene za sportske terene, postale su neizostavan dio street stylea i outfita za svaku priliku. Daleko od toga da tenisice nismo nosili, naravno da jesmo u ograničenim izlascima u šetnje, ali nisu bile trend prihvatljiv čak i u elegantnijim kombinacijama, mogućnost koju je sa sobom donijela tek pojava pojma athleisure.
Jednom kada je postalo društveno prihvatljivo obući haljinu i tenisice, sportski su brendovi doživjeli boom. Danas, kada u njima čak odlazimo na posao (ako dress code to dopušta) se čak više ni ne sjećamo vremena prije i kojim smo ih sve komadima obuće zamjenjivali. Dogodilo se doba ljubavi prema praktičnom i mi smo na tome jako zahvalni.
U početku su najveću popularnost postizali retro modeli, odnosno reizdanja tenisica originalno lansiranih za sportaše 60-ih i 70-ih godina koje smo još nosili na školskim igralištima, a koje su zatim potonule u zaborav da bi ih apsolutno svi oduševljeno izvukli iz ropotarnice prošlosti negdje tamo 2014. godine. A onda su se, odjednom i vrlo neočekivano, krajem 2016. pojavile tenisice s mašnom.
Tenisice s mašnom
Već se dugo nije stvorio takav hype oko jednih tenisica kao što se to dogodilo prošle godine Puma Heart linijom. Čim je lansirana, planula je s polica te je brend shvatio da ima dobitnu formulu i krenuo “izbacivati” nove boje i uzorke. Puma Heart linija obuhvaća dva klasična modela ovog sportskog brenda, Suede i Basket, a ono što ih u najvećoj mjeri izdvaja od drugih tenisica na tržištu, široke su vezice koje se vežu u mašnu, na određenim modelima svilene, baršunaste, a ponekad i klasične, no predimenzionirane. Najnoviji model, Puma Suede Bow, ima satensku mašnu na peti.
Što mašne čini tako poželjnima? Pa prije svega, to je ženstvena dimenzija obuće koja se klasično ipak nije viđala u nježnijim kombinacijama. Minimalistice su brzo prihvatile originalne modele tenisica kao što su adidas Stan Smith ili Nike Cortez, no te se tenisice ipak nisu uklapale baš u svaki stil. Stoga su neodoljive mašne dale onaj završni touch tenisicama kako bi privukle i najveće skeptike.
Kada su drugi brendovi uvidjeli kako je Puma nabasala na nešto posebno, krenuli su s lansiranjem svojih dizajna na tržište i danas zaista ima toliko izbora da će i najzahtjevniji pronaći modele za sebe. Mijenjaju se uzorci, boje i materijali, ali jedna stvar uvijek ostaje postojana, a to su vezice koje se mogu zavezati u neodoljivu mašnu. Svoje su varijante predstavili brendovi kao što su Skechers, Pepe Jeans, Converse, Replay, a sve ih, uz neizostavne Pumice, možete pronaći u ShoeBeDo trgovinama te u ShoeBeDo web-shopu. Skechers tenisice također možete pronaći u službenim Skechers trgovinama, na linku doznajte gdje se nalaze.
A ShoeBeDo je za čitatelje Journal.hr-a pripremio jedan poklon – Replay špagerice po izboru.
Sve što trebate učiniti jest poslati mail na adresu ifeellucky@journal.hr, napisati svoje podatke (ime, prezime, adresu i broj mobitela) te u predmet maila navesti REPLAY. Također, kako biste bili u prilici osvojiti poklon, ispod Facebook objave ovog članka u komentarima morate označiti nekoga tko bi isto volio sudjelovati u darivanju. Javljati nam se možete sve do 23. svibnja u ponoć, a 24. svibnja ćemo nakon nasumičnog odabira objaviti sretnog dobitnika.
Sretna dobitnica je Jelena Dubravac Pavković. Čestitamo!
Foto: ShoeBeDo