S obzirom na moć koju Instagram ima na kolektivnu svijest, pogotovo po pitanju inspiracije i shoppinga, brendovi su jako brzo otkrili modele prema kojima mogu povećati utjecaj na promociju i prodaju. Uglavnom se radi o angažmanu ambasadora, osobe koja izričajem i stilom odgovara filozofiji brenda i koja će se najlakše probiti do ciljane publike. No s vremenom smo se malo zamorili od takvog direktnog modela promocije i zaželjeli se prirodnijih načina, koji će, iako znamo da se radi o reklami, ipak doprijeti do nas i inspirirati nas da nešto kupimo.
Instagram formule promocije
Određeni modni brendovi uspjeli su doći do dobitne Instagram formule, a to je korištenje influencerica i hashtagova. Nakon Chloé ili Miu Miu s njihovim specijalnim hashtagovima #chloegirls i #girlinmiumiu, na scenu je došao svima prihvatljiviji Mango te je formulu replicirao na high street razini kojoj je u startu zbog masovnijeg tržišta predviđen puno veći odaziv. #mangogirls su postale trenutačni hit i iz sezone u sezonu privlače neke od najutjecajnijih trendseterica iz svijeta mode koje postaju njihovi Instagram modeli te na taj način promoviraju kolekcije, komade, specijalna izdanja i slično.
Priča se tu ozbiljno pokrenula pa tako imamo, primjerice, #stradilooks brenda Stradivarius, #bershkastyle brenda Bershka, Primarkov #primania i tako dalje, koji se koriste i službeno i neslužbeno, ali diljem svjetskih profila promoviraju imena brendova i njihove kolekcije. Dugo smo čekali s kakvom će službenom idejom na scenu doći Zara, sigurno najjača u Inditex grupi, a tajni projekt je prije par tjedana otkriven javnosti.
Living Zara
Radi se o Instagram profilu Living Zara, koji funkcionira na istom principu poput i svih spomenutih hashtagova samo je još jači na produkcijskoj razini. Svaki tjedan odabrana trendseterica s drugačijom pozadinom, u umjetnosti, poduzetništvu, glazbi itd., preuzima vođenje profila te na svakodnevnoj bazi objavljuje fotografije svojih Zara lookova. Uklapaju Zara komade u svoje jedinstvene modne izričaje, grade inspirativan stil za sve koji ih prate te u konačnici daju stvarne mogućnosti kako neki komad zaista nositi i kako uklopiti aktualne trendove u svoju garderobu. Direktan link s profila vodi na Zara Corner Shops rubriku gdje odmah možete i kupiti ono što vam se svidjelo, a sve u svemu izgleda besprijekorno.
Do sada su u rotaciji imali Jen Wonders (@jen_wonders), blizanke Molly i Reese Blutstein (@accidentalinfluencer i @double3xposure), Courtney Trop (@alwaysjudging), Stellu Vonsenger (@stella_vonsenger) i Tylynn Nguyen (@tylynnnguyen), žene sa stilom koji želite imitirati i u čije ormare želite zaviriti. Kombiniranom snagom ovog profila i njihovih vlastitih followera profitiraju svi uključeni u projekt zbog čega on i ima takav potencijal.
Zavirite na profil – sigurno ćete postati vjerni follower!
Foto: Instagram @livingzara