Živimo u vremenu u kojem se, srećom, više no ikad imamo priliku izraziti, javno definirati neke svoje stavove, misli i uvjerenja, iskazati pripadnost grupi s kojom dijelimo zajednička stajališta i interese… Nema sumnje da su u tome veliku ulogu odigrale društvene mreže, koje su poslužile kao odličan poligon za samoizražavanje, no ono što je nama osobno vrlo drago jest činjenica da nam u posljednjih nekoliko godina to sve više omogućuju i brendovi koji prepoznaju naše potrebe i koji nas svojom ponudom doslovno prate kroz život.
adidas je, primjerice, jedan od tih brendova koji je oduvijek slavio snažne individualce i milijunima svojih kupaca i zaljubljenika u brend pomogao postići da se osjećaju snažnije, samopouzdanije i, naposljetku, zadovoljnije u svojoj koži. Ta je filozofija i danas snažno izražena u DNA brenda, a korak dalje u tom smjeru prepoznavanja i slavljenja naših identiteta na dinamičan i kreativan način adidas nastavlja i ovih dana, kada predstavlja svoju novu Athletics kolekciju.
Zvijezda ove kolekcije je VRCT jakna, kod koje tkanina preuzima ulogu platna za izražavanje priča, stavova i osjećaja pripadnosti. Kako to točno možete postići? Zahvaljujući različitim bedževima kojima možete personalizirati svoju VRCT jaknu, a pritom je bedž koji odaberete onaj za koji mislite da vas najbolje dočarava, vašu osobnost i vaš pogled na svijet, i koji najbolje govori u vaše ime. Hoće li to biti bedž AUTHOR, FAMILY, SACRIFICE, BRAVE ili I’MPERFECT, izbor je samo vaš.
VRCT jakne, među modnom publikom popularno zvane koledžice, zaintrigirale su nas već na prvu, jer se uz njih na inozemnoj sceni vežu jako zanimljive, nevjerojatno talentirane i izuzetno inspirativne ličnosti. #WeRepresent kampanja koja ih prati upoznaje nas pobliže s NBA zvijezdom James Hardenom koji nosi bedž FAMILY, paraolimpijkom i biciklisticom Denise Schindler koja nosi bedž I’MPERFECT, umjetnicom i plesačicom Mette Towley (bedž AUTHOR), nogometašem Juventusa Paulom Dybalom (bedž SACRIFICE) i nekadašnjim svjetskim prvakom u plivanju Ningom Zetaom (bedž BRAVE).
Svoje ambasadore u ovoj kampanji imamo i mi, a upravo smo njihove životne priče koje nadahnjuju imali priliku poslušati na novom jučerašnjem druženju Journal.hr-a i adidasa u cool ambijentu zagrebačkog adidas Sports studija. O tome kako su izgledali njihovi počeci, s kojim su se predrasudama možda nosili u samom startu, što ih i danas pokreće u poslu kojim se bave i gdje se vide u budućnosti, otkrili su nam komičar i televizijski voditelj Ivan Šarić (bedž AUTHOR), košarkaš poznatog košarkaškog kluba Cedevita Olimpia Filip Krušlin (bedž FAMILY), višestruka državna prvakinja i rekorderka na srednje dugim prugama Matea Parlov (bedž SACRIFICE) te model, spisateljica i influencerica Karla Zelić (BRAVE).
Ugodno druženje u adidas Sports studiju nastavilo se i nakon što su svoje priče s nama podijelili domaći kreativci i talenti, pa su tako okupljeni gosti mogli i sami izabrati koji ih bedž najbolje opisuje i na papiru definirati što za njih taj bedž/pojam konkretno predstavlja. Cijelu atmosferu s ovog druženja pogledajte u nastavku!
Svoju VRCT jaknu možete personalizirati i vi! U adidas shopovima uz kupnju nove VRCT jakne izaberite bedž koji najbolje dočarava vašu osobnost: AUTHOR, FAMILY, SACRIFICE, BRAVE i I’MPERFECT.
VRCT jakne s dodatnim bedžom dostupne su u sljedećim adidas Stores: Ilica 21, Zagreb; Arena Centar, Vice Vukova 6, Zagreb; City Galleria, Murvička 1, Zadar; SuperNova, Ulica Akcije Maslenica 1, Zadar; Silajska 32a, Osijek; City Centar, Vukovarska 207, Split; Mall of Split, Ul. Josipa Jovića 93, Split
Foto: Sanja Jagatić