Iza brenda: People Like Us

Iza brenda: People Like Us

people like us

Sandra Draganov

People Like Us beogradski je projekt koji postaje sve popularniji. Cool, opušten, zabavan, stylish – sve ono što tražimo od modne priče kada naletimo na jednu takvu na Instagramu. Sandra Draganov ovu je platformu zamislila kao mjesto koje dijeli sa svojim, mogli bismo reći, modnim istomišljenicima, ali i onim životnim. Tako je okupila nekoliko dizajnerskih imena, među kojima je i njezina sestra s brendom Bleyzer, obožavana M-ishka, te druga originalna imena koja se izdvajaju svojim dizajnom. Sve ih je uključila u svoju online priču, a ideja u kojoj se više kreativnih ljudi spaja na jednom mjestu, ne može proći nezapaženo.

people like us

Rekla bi kako je People Like Us napravio neki genijalan spoj Instagram brenda i online shopping platforme.. Jako atraktivan na prvu, no nimalo površan i sa super idejom iza svega. Kolika je danas potreba za cool regionalnim modnim imenima?
Jako mi je drago da vidimo People Like Us istim očima… Potreba za ostvarenjem svoje vizije na autentični način, kao i potreba za inovacijom uvijek postoji i uvijek je prisutna. Ako je nešto jako lijepo, a na kraju ispadne i cool, onda smo složili sve kockice.

Kada je lansiran projekt i kako si zadovoljna s razvitkom do sada? Jesi li od starta planirala imati u ponudi
i odjeću s potpisom People Like Us?
Kao sestre, prijateljice i kume, naše projekte živimo već dugi niz godina, a People Like Us uslijedio je kao logičan nastavak. Okupila sam nas sve zajedno na online platformi prije dvije godine i jako sam zadovoljna kako zajedno rastemo, kako se razvijamo i inspiriramo. I kako ljudi prepoznaju našu viziju koja je više od same mode.

people like us

Kako bi sama opisala svoj projekt?
‘We bring together what belongs together’ naša je vizija i mislim da ona sve govori. People Like Us je nastao iz inspiracije ‘gentlewoman’ jer svoje brendove stvara iz velike ljubavi i s velikom pažnjom. Svaki brend ima svoju priču, kompatibilni smo zajedno u svakom smislu, a ja sam nas samo naposljetku okupila.

Kako si odlučila koji će sve brendovi biti u ponudi?
Vodila sam se intuicijom.

people like us

Koliko kreative danas traži modni brend? Kada govorimo o fotografijama, društvenim mrežama, originalnosti, atraktivnosti… Uživaš li u tome ili gledaš na to samo kao na sastavni dio posla?
U tome najviše i uživam, to je najprirodniji dio cijelog projekta. Obožavam kada uđem u naš ‘hub’ gdje sve nastaje, gdje se naši modeli stvaraju s toliko ljubavi, od prirodnih materijala. Kada se ta inspiracija pomiješa s putovanjima, suncem, mjesecom, bojama i drugim kulturama, izađe u obliku fotografije ili videa na prirodan i spontan način. To je način života.

Primjećuješ li kako se sve više povećava naklonost prema online shoppingu?
Da, i to me jako veseli. To je naša sadašnjost, budućnost gdje granice ne postoje. Kada si dobar u onome što radiš, ne možeš se sakriti.

people like us

Okupila si uistinu zanimljive brendove – od popularnih M-ishka espadrila do madridskog Shash Couturea,
planiraš li još širiti ponudu? Kako bi voljela ‘zaokružiti’ cijelu priču?
Iskreno, nema zaokruživanja priče, otvorene smo za sve nove brendove koje imaju istu strast i pogled na život. Ono što je kod nas jedini uvjet je da ste žena/boginja. Na vašem tržištu ima toliko divnih novih brendova koje stvaraju žene, i koje plasiraju svoje proizvode na jako zanimljiv način. Pozivamo ih da budu dio People Like Us. Zajedno smo vidljivije i snažnije.

Kako si došla do imena People Like Us?
Oduvijek sam bila osoba koja vjeruje u ljude i dobru energiju. Koja daje vjetar u leđa svima koji grade nešto novo i koji stvaraju nešto što mijenja način života na bolje. I uvijek sam željela da nas bude što više. Da kreativni ljudi poput nas budu svuda po svijetu i šire dobre vibracije. Tako je nastalo ime People Like Us.

people like us

Kako bi opisala svoj stil?
Kao nekako svoj, spajam sve što mi se spaja tog dana.

Kako su nastala People Like Us kimona i kakvi su modeli/materijali sve u ponudi?
Nisam u početku planirala da imamo svoje proizvode, ali kimono je nastao iz čiste inspiracije balinežanskih plaža, zalaska sunca i preplanulih surfera. Stavljen u formu jednostavnog kroja na jednom dnevnom partiju poznatog berlinskog kluba -tako da je taj spoj nekako magičan. Postoji samo jedan model jer je one size. Odgovara svima, a svi su izrađeni od svile i viskoze.

people like us

Koji su odjevni komadi na platformi trenutno najtraženiji?
Sve zavisi od sezone, preko zime to su svakako kvalitetni Bleyzer kaputi, mantili i sakoi. Maridruna handmade atraktivni puloveri, zatim ‘meditation’ plišani jastuci Kiara De Zen, a kako dolazi proljeće to su M-ishka espadrille i nježne svilene Shash Couture haljine, te People Like Us kimona. Dolaskom ljeta kreću Softness body suits koji su namjenjeni za situacije od odlaska na plažu, yogu, do izlaska u grad. U tome i je naš trik, da se svi ovi komadi mogu nositi u svakoj prilici, a da se pri tome osjećate udobno, opušteno i jako stylish. Sve je nekako kompatibilno i spojivo, zato i jesmo sve zajedno ovdje.

Planiraš li i prodajno mjesto za People Like Us u budućnosti?
Vjerujem u online svijet i concept storeove, a zasad imamo naš ‘hub’, mjesto koje je jako transparentno, gdje sve nastaje, gdje je naš showroom i tu možete probati/kupiti/spojiti sve naše brendove.

Kako će izgledati People Like Us ljeto?
Opušteno, udobno i sexy.

Foto: People Like Us, Instagram

Učitati još
Zatvori